PR Specialist

Angajator: Secom®
Domeniu:
  • Marketing
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ilfov
  • Actualizat la: 29.03.2017
    Scurta descriere a companiei

    Compania Secom® este specializată în importul, promovarea și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe. Cu o experiență de 13 ani, Secom® susține demersul medicinei integrative prin portofoliul cu peste 250 de produse naturale: suplimente alimentare și fito-dermatocosmetice, de calitate excepțională, care acoperă toate nevoile pentru sănătate și frumusețe.
    Compania operează o rețea de 9 magazine în București, Brașov, Bacău, Iași, Ploiești și Timișoara și oferă programe de terapie complementară în cadrul Centrului de Medicină Integrativă. În prezent, echipa Secom® numără peste 130 de angajați la nivel național, însă atragem continuu oameni talentați și investim în dezvoltarea lor în cadrul companiei.

    Cerinte

    - 2 ani de experiență în comunicare (nu ne-ar deranja dacă ai cochetat cu domeniul farma sau beauty până în prezent);
    - Să fi absolvit o facultate de litere, științe sociale, comunicare sau economie;
    - Să vorbești limba lui Shakespeare la fel de bine precum o făcea el (și poate să păstrezi și puțin din șarmul scriitoricesc al acestuia)
    - Entuziasm, energie, pasiune

    Responsabilitati

    - Elaborarea și implementarea planurilor de comunicare, inclusiv cele derulate pe rețelele sociale;
    - Redactarea materialelor ce conțin mesaje adaptate strategiei de promovare a companiei, fie că sunt destinate direct publicului țintă sau că sunt realizate în colaborare cu Brand Managerii, Online Managerii sau departamentul de Trade Marketing;
    - Monitorizarea rezultatelor campaniilor de PR implementate, în presă (online, radio, tv), precum și relaționarea cu jurnaliști și bloggeri;
    - Propunerea unor schimbări în strategia de comunicare a companiei, pe baza experienței tale și a schimbărilor din mediul de comunicare, cu care știm că ești mereu la curent;
    - Organizarea evenimentelor de PR, în ceea ce privește conceptul, materialele de promovare, stabilirea bugetelor și relației cu furnizorii.