Analist de Business

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Analist de Business active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.04.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Studii de specialitate in domeniul IT / Economic
    Vechime minima in activitate de 5 ani, din care 2 ani in institutii financiar-bancare
    Cunostinte (IT, limbi straine, know-how specific postului):
    Cunostinte de business
    Cunostinte despre sectorul bancar si produse bancare
    Cunostinte generale despre BCR, obiectivele strategice, cat si despre produsele si serviciile relevante in aria de responsabilitate
    Cunostinte financiare si de economie
    Intelegerea si cunoasterea unor domenii de business, preferabil in aria risc , financiar
    Experienta in management-ul si definirea cerintelor de business si tehnice, in procesul de implementare solutii BI si metodologii de asigurarea calitatii
    Cunostinte avansate in colectarea cerintelor de business si definirea si documentarea specificatiilor tehnice si de design
    Experienta in design solutii de BI /DWH si cu solutii de raportare
    Cunostinte cu privire la modele standard (modelare fizica si logica )
    Cunostinte SQL nivel mediu
    Experienta in mediul corporate relevant
    Experienta cu metodologii de dezvoltare a sistemelor in cadrul unui mediu corporatist complex
    Experienta in medii complexe in ceea ce priveste volumul de date reprezinta un avantaj
    Engleza la un nivel avansat

    Responsabilitati

    Solicita, defineste, analizeaza, si documenteaza cerintele si specificatiile de business, criteriile de acceptanta pentru proiectele noi precum si pentru cerintele de extindere a functionalitatilor solutiilor existente sustinand astfel procesele de raportare si analiza
    Participa in procesul de clarificare si estimare al cerintelor de business in baza solutiilor identificate precum si in baza impactului identificat al modificarilor asupra functionalitatilor existente
    Realizeaza documentarea proceselor si cerintelor de business
    Realizeaza recomandari in ceea ce priveste in ceea ce priveste lista de functionalitati si aplicabilitatea solutiilor tehnice in contextul cerintelor de business.
    Colaboreaza cu echipele tehnice pentru a se asigura de livrarea tuturor cerintelor in scop
    Valideaza planul de test si asigura support pentru testarea FAT pentru cerintele noi / modificate / functionalitati impactate precum si pentru incidentele de productie / cerintele RTB.
    Are responsabilitatea de a organiza activitatile de UAT pentru cerintele noi / modificate /functionalitatile impactate
    Contribuie la asigurarea unei comunicari eficiente in cadrul echipei precum si cu alte unitati din cadrul BRCC
    Colaboreaza cu alte diviziii IT/departamente, arhitectura, managementul release-urilor si unitatile de management de proiect in scopul alienerii livrarii componentelor din cadrul unui proiect / CR
    Colaboreaza cu alte unitati de business sau support participante la livrarea proiectelor / cerintelor

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (63)