Abteilungsleiter Mitgliederservice und Aus- und Weiterbildung-befristet! Mutterschaftsvertretung
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Camera de Comert si Industrie Romano-Germana active.Vezi toate job-urile Abteilungsleiter Mitgliederservice und Aus- und Weiterbildung-befristet! Mutterschaftsvertretung active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Camera de Comert si Industrie Romano-Germana |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.05.2017 |
Remote work: | On-site |
AHK România face parte din rețeaua Camerelor de Comerț și Industrie bilaterale germane, cu 130 de birouri în 90 de țări. Biroul din București a fost înființat în anul 2002 și numără la ora actuală 27 angajați. Pe lângă diversele activități dedicate celor aproximativ 600 de membri, printre care se află atât societăți germane cât și romanești, AHK România oferă consultanță mediului de afaceri și anume: consilierea investitorilor și recrutarea de personal, studii de piață, găsirea partenerilor de afaceri potriviți, consilierea expozanților la târguri din țară și străinătate, consilierea în domeniul formării profesionale sau a energiilor verzi.
În plus, AHK România a înființat o Curte de Arbitraj, scopul principal al acesteia fiind scurtarea duratei proceselor purtate de companii. AHK România se implică și în evoluția procesului legislativ din România, contribuind prin grupele sale de lucru cu propuneri pe teme care pot influența climatul investițional și de afaceri sau atractivitatea României ca amplasament investițional.
Ab sofort suchen wir einen „Abteilungsleiter Mitgliederservice und Aus- und Weiterbildung“ für eine befristete Zeitspanne bis zum 31. August 2018, der folgende Voraussetzungen erfüllen soll:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium oder vergleichbare Ausbildung;
mind. 5-jährige Berufserfahrung
Kenntnisse über Bildungs- und/oder HR-Themen sowie Erfahrung mit Eventmanagement;
Erfahrung im Bereich Projektmanagement und Umgang mit Budgets
Erfahrung in Personalführung
Erfahrung mit Akquise von Neukunden
strukturiertes, termingerechtes und ergebnisorientiertes Arbeiten;
schnelles Einarbeiten in neue Themenbereiche und Recherchefreudigkeit;
gute Deutschkenntnisse sind vorausgesetzt; gute Englischkenntnisse sind von Vorteil;
sehr gute Kenntnisse des MS-Office Pakets.
Aufgabenprofil:
Budgetverantwortung im Rahmen der Abteilungsaktivitäten
Vermarktung der abteilungsspezifischen AHK-Dienstleistungen
Koordination des 5-köpfigen Personals der Abteilung
Koordination aller AHK Aus- und Weiterbildungsprojekten
Koordination aller Projekten und Aktivitäten im Bereich Mitglieder
Interessiert? Dann senden Sie bitte Ihren Lebenslauf und ein Bewerbungsschreiben in deutscher Sprache an die AHK Rumänien, z. Hd. Frau Anca Hociota, E-Mail: hociota.anca (at) ahkrumaenien.ro, Telefon: 021 2079168, Homepage: ahkrumaenien.ro
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Digital Sourcing Solution Expert Hybrid | |
Business Development Manager (Payroll Services) Aplica fara CV | |
Sourcing Operations & Tactical Buying Hybrid | |
Vezi job-uri similare (122) |
Raporteaza eroarea la