Consultant Formare profesională

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Camera de Comert si Industrie Romano-Germana active.


Vezi toate job-urile Consultant Formare profesională active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Camera de Comert si Industrie Romano-Germana
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Management - Consultanta
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.10.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    AHK România face parte din rețeaua Camerelor de Comerț și Industrie bilaterale germane, cu 130 de birouri în 90 de țări. Biroul din București a fost înființat în anul 2002 și numără la ora actuală 27 angajați. Pe lângă diversele activități dedicate celor aproximativ 600 de membri, printre care se află atât societăți germane cât și romanești, AHK România oferă consultanță mediului de afaceri și anume: consilierea investitorilor și recrutarea de personal, studii de piață, găsirea partenerilor de afaceri potriviți, consilierea expozanților la târguri din țară și străinătate, consilierea în domeniul formării profesionale sau a energiilor verzi.

    În plus, AHK România a înființat o Curte de Arbitraj, scopul principal al acesteia fiind scurtarea duratei proceselor purtate de companii. AHK România se implică și în evoluția procesului legislativ din România, contribuind prin grupele sale de lucru cu propuneri pe teme care pot influența climatul investițional și de afaceri sau atractivitatea României ca amplasament investițional.

    Cerinte

    Pentru poziția de „Consultant formare profesională“ căutăm acum o nouă persoană.

    Cerințele noastre:

    • Studii economice, pedagogice sau asemănătoare;
    • Experiență în formare profesională sau HR;
    • Experiență în managementul proiectelor;
    • Min. 2-3 ani experiență profesională, într-o organizație de business sau educațională;
    • Orientare către rezultat
    • Abilități de organizare și gestiune a timpului
    • Dorința de a lucra independent și de a prelua responsabilități;
    • Integrarea rapidă în tematicile de lucru și dorința de a le aprofunda
    • Abilități excelente de comunicare și relaționare
    • Bune cunoștințe de limba engleză, iar limba germană reprezintă un avantaj.

    Responsabilitati

    Responsabilitățile dv.:

    • Coordonarea proiectelor de formare profesională ale AHK România, planificarea și punerea lor în practică;
    • Implicarea în organizarea diverselor evenimente ale departamentului;
    • Activități de informare în cadrul activităților de formare profesională și continuă;
    • Activități administrative din cadrul departamentului.

    Alte informatii

    Vă oferim un pachet salarial flexibil și atractiv, în funcție de rezultatele obținute, în cadrul unei echipe dinamice și ambițioase. Aveți ocazia de a lucra independent, cu perspective de dezvoltare personală.

    Sunteți interesat? Atunci vă rugăm să ne transmiteți CV-ul dvs., în atenția Ancăi Hociotă, e-mail: hociota.anca(at)ahkrumaenien.ro, telefon: 021 2079168.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (38)