Specialist Suport

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Specialist Suport active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Imobiliare - Real Estate
  • Marketing
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.04.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte


    CERINTELE POSTULUI:


    Studii:
    •Studii superioare (economice, management, marketing, tehnice- constructii etc);
    •Cursurile de specializare in: vanzari, negociere, marketing, brokeraj imobiliar sau altele relationate (evaluare imobiliara - atestat ANEVAR), management de proiecte, constituie un avantaj.


    Experienţă profesională:
    •Experienţă de minim 2 ani în domeniul imobiliar (operational, închirieri, vânzări, proiecte de dezvoltare imobiliară etc).


    Cunoştinţe şi abilităţi:
    •Orientare către client;
    •Orientare către rezultate;
    •Abilitatea de a lucra în echipă;
    •Persoană activă, foarte organizată şi structurată cu spirit de initiaţivă, capabilă să coordoneze şi să gestioneze mai multe lucrări în acelaşi timp;
    •Capacitatea de a face faţă unui mediu de lucru dinamic
    •Excelente abilităţi de comunicare verbală şi în scris;
    •Bune abilităţi operare PC: Ms Office (Word, Excel, Ms Power Point) Internet;
    •Reprezinta un avantaj cunoştinţele de limba engleza;


    Numai candidatii selectati vor fi contactati

    Responsabilitati

    Raporteaza catre: Supervisor Spatii In Proprietate Romania /Directia Executiva Financiar Romania

    Localitate: Bucuresti


    SCOP:

    Contribuie la dezvoltarea si realizarea proiectelor care vizeaza vanzarea/inchirierea proprietatilor imobiliare din portofoliul gestionat de companie, asigurand tot suportul administrativ necesar.


    RESPONSABILITATI PRINCIPALE:
    •Preia apelurile telefonice/e-mailurile primite si furnizeaza informatii clientilor interesati de achizitia/inchirierea proprietatilor din portofoliul gestionat de companie, cu scopul retenţiei acestora în portofoliul clienţilor interesati de achizitii/inchiriere, directionandu-i pentru detalii la agentul imobiliar in portofoliul caruia se afla proprietatea/ proprietatile care prezinta interes;
    •Mentinerea relatiei profesionale cu brokerii imobiliari parteneri;
    •Este responsabil de crearea pe serverul comun a unei arhive electronice cuprinzand foldere cu fisiere specifice procesului de vanzare (pentru fiecare imobil in parte) si il populeaza cu documente (de exemplu: scaneaza si/ sau posteaza documente necesare si utile desfasurarii licitatiei cum ar fi: planuri cadastrale, extrase de carte funciara, acte de proprietate, fotografii ale imobilului, caiete de sarcini si anexele acestora, facturi, OP-uri, procuri, decizii si acorduri interne, materiale marketing, raportul de evaluare primit de la firma de evaluare, precum si acea corespondenta cu structurile interne din companie care include elemente decizionale in procesul de selectie a proprietatilor mentionate pe lista de vanzare, dosare ale participantilor la licitatie, contractul de vanzare-cumparare semnat);
    •Coordoneaza, in relatie cu furnizorii aferenti, intregul proces de identificare locatie si amplasament ideal pentru montare/ transport/ montare/ demontare bannere pentru proprietatile care fac obiectul vanzarii/inchirierii; tine evidenta bannere-lor comandate, instalate, ramase;
    •Este responsabil de crearea (si, dupa caz, postarea) anunturilor de publicitate in mediul on-line si in presa si de coordonarea procesului pana la publicare. Actualizarea anunturilor postate atunci cand este cazul. Stocarea evidentelor de promovare pe serverele comune.
    •Participa la completarea documentelor de prezentare ale imobilelor participante in procesul de licitatie;
    •Actualizeaza permanent baza de date cu statusuri de actiuni pe parcursul licitatiilor fiind responsabil cu informarea permanenta asupra procesului de desfasurare al licitatiei (numar participanti, actiuni privind fiecare participant in parte etc) prin postarea bazei de date live pe folderul comun;
    •Stabileste programul de vizionare pentru proprietati si clienti in conformitate cu solicitarile primite, gestioneaza relatia cu furnizorii de servicii din teritoriu/partenerii interni pentru a asigura realizarea acestor activitati.
    •Strange plicurile cu oferte si prezinta centralizarea finala a participantilor;
    •Intocmeste minute in cadrul deschiderii plicurilor cu oferte si documente de participare, procese verbale licitatii, extrase procese verbale licitatii; se ocupa de trimiterea documentelor (scan sau original) catre cei interesati, in vederea finalizarii tranzactiei de vanzare-cumparare;
    •Inregistreaza intrari-iesiri documente; gestioneaza activitatile de curierat (trimitere/primire plicuri, inregistrare, etc.); urmareste confirmari primire;
    •Trimite catre plata facturile necesare indeplinirii procesului de vanzare imobile (incluisv, dar fara a se limita la: costuri de publicitate in presa, on line, banner etc.) si intocmeste orice document intern care este necesar in vederea achitarii sumelor de bani datorate, inregistrarii garantiilor, emiterii facturii aferente contractului de vanzare; urmareste incadrarea in bugetele alocate si comunica mai departe cheltuielile inregistrate pe codul de buget;
    •Valideaza bonusarile pentru leaduri, in conformitate cu memo-urile interne si/sau contractele in vigoare;
    •Transmite scrisori de informare participantilor la licitatie si urmareste confirmarea de primire a acestora;
    •Intocmeste rapoarte in termenele si conditiile solicitate;
    •Intocmeste si urmareste pe circuitul functional documentele necesare desfasurarii activitatilor;
    •Participa la intocmirea si actualizarea procedurilor de lucru si a instructiunilor de lucru;
    •Participă la activităţi privind dezvoltarea şi implementarea bazei de date aferentă Diviziei Proprietati Imobiliare Romania (cea existenta sau oricare alta acceptată ca fiind bază de date a Proprietati Imobiliare Romania), prin completarea fişierelor de date cu date exacte si complete;
    •Incheierea si managementul contractelor comerciale de inchiriere ce vizeaza activitatile de marketing pentru proprietatile din portofoliu.
    •Asigurǎ suport în realizarea planului de venituri.





    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (60)