Asistent departament achizitii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent departament achizitii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.04.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.

    Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
    Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.

    Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.

    Cerinte

    Studii superioare de specialitate absolvite

    Cunostinte avansate utilizare PC (Excel, Word,Power Point)

    Experienta intr-o pozitie similara reprezinta un avantaj

    Excelenta capacitate de comunicare si relationare

    Bune cunostinte de limba engleza (limba franceza reprezinta un avantaj)

    Capacitate de organizare, autonomie, initiativa, atentie la detalii, rigurozitate, eficienta

    Responsabilitati

    Gestioneaza comenzile, stocurile si relatia cu furnizorii

    Listeaza articole si furnizori noi

    Gestioneaza cataloagele concurentei

    Emite, claseaza si arhiveaza diferite documente si dosare

    Gestioneaza indicatorii de rentabilitate, promotii/schimbari de pret

    Centralizeaza fisierele promo, schimbarile de tarif, listarile noi, initiaza si mentine legatura cu magazinele

    Gestioneaza comenzile, stocurile si relatia cu furnizorii de consumabile de birou

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Auchan Retail Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Auchan Retail Romania >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (39)