Reprezentant Comercial Export-cu Limba Germană

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Reprezentant Comercial Export-cu Limba Germană active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 10.04.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutăm o persoană dinamică, autonomă, cu spirit comercial și capacitate de organizare pentru a se alătura Departamentului Comercial din Brașov.
    Pentru reușita în această misiune este nevoie de:
    -Bune abilităti de comunicare, convingere și negociere prin telefon;
    -Capacitate de a stabili relații de afaceri de calitate cu clienții;
    -Abilități foarte bune de comunicare în limba germană-nivel minim B2;
    -Cunoașterea limbii franceze reprezintă un avantaj;
    -Cunoașterea de instrumente PC: Excel, Word, Internet, SAP(reprezintă avantaj).

    Responsabilitati

    În calitate de Reprezentant comercial export principalele responsabilităti vor fi:
    -Prospectarea prin telefon pentru identificarea de noi parteneri, cu scopul dezvoltării portofoliului de clienți în zonă alocată;
    -Introducerea clienților identificați în baza de date a companiei;
    -Comercializarea produselor clientului în regiunea alocată;
    -Identificarea interlocutorilor decidenți (a persoanei care are putere de decizie în ceea ce privește gestionarea aprovizionării), pentru a le prezenta cât mai eficient și corect produsele clientului și de a încheia comenzi;
    -Respectarea etapelor impuse în gestionarea și derularea unei comenzi din partea clientului;
    -Furnizarea de rapoarte periodice la cererea responsabilului de echipă/managerului de departament asupra activitătii desfăsurate și a statusului comenzilor în curs.

    Alte informatii

    Beneficii:
    -Formare la nivel internațional;
    -Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    -Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Brasov,

    BUCURESTI, Brasov,

    Aplica fara CV
    Brasov,

    Vezi job-uri similare (8)