Specialist transporturi

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist transporturi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.06.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.

    Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
    Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.

    Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.

    Cerinte

    Studii superioare de specialitate finalizate (Transporturi, Comert Exterior)
    Min. 2 ani experienta in domeniul logistic (administrare parc auto pentru transportul intern si international)
    Spirit de organizare, capacitate de a analiza, abilitati de comunicare, rigurozitate, dinamism, flexibilitate, eficienta
    Capacitatea de a rezolva probleme, performanta in munca si orientare catre rezultat.

    Responsabilitati

    Asigura suportul administrativ al activitatii Departamentului Aprovizionare – Logistica
    Verifica volumele in depozite pentru avizarea necesarului zilnic de camioane
    Solicita camioane pentru incarcari directe/cuplaj/shuttle
    Coordoneaza transferurile intre magazine via platforma sau directe
    Acorda suport operational pentru depozite / prestatori / magazine
    Emite comenzi de transport extern/intern
    Intocmeste rapoarte privind livrarile neefectuate catre magazine, evolutia comenzilor catre magazine, monitorizarea livrarilor BBXD, CS.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Auchan Retail Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Auchan Retail Romania >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI, Branesti, Popesti Leordeni,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (41)