Coordonator Zonal Portofoliu Clienti si Venituri
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile UPC Romania active.Vezi toate job-urile Coordonator Zonal Portofoliu Clienti si Venituri active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | UPC Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.04.2017 |
Remote work: | On-site |
Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!
• Studii medii sau superioare;
• Experienta de minim 12 luni în domeniul relaţiilor cu clientii; experienta in formarea, organizarea si coordonarea unei echipe;
• Experienta in vanzari, incasari (operatii cu numerar/de casa); experienta in resurselor umane, leadership;
• Cunoasterea limbii engleze, minim nivel conversational;
• Cunostinte operare pe calculator;
• Permis auto categoria B
• Cunostinte de gestionare a situatiilor conflictuale.
Responsabilitati:
• Monitorizarea costurilor si dovezilor de plata privind cheltuielile legate de intretinerea sediilor si contractelor cu furnizorii de servicii (paza, electricitate, caldura, salubrizare);
• Asigura instrumentele necesare efectuarii incasarilor in centrele de relatii cu clientii (facturi, chitante,riboane, hartie, alte materiale consumabile);
• Raspunde la nivelul magazinele din zona arondata de stocul materialelor informative, tipizatelor (constracte, cereri) sau a materialelor promotionale, de amenajarea spatiului (asptect interior si exterior, afisaj), precum si de tinuta si comportamentul consilierilor si supervizorilor;
• Se asigura ca prin intermediul magazinelor sunt transmise corect si cu profesionalism informatiile adecvate privind campaniile promotionale si deciziile companiei (schimbari in grila de programe, tarife, etc);
• Preia spre rezolvare cazurile dificile de la consilierii si supervizorii din zona sa;
• Centralizeaza incidentele si sesizarile repetate ale clientilor din zona sa, colaboreaza cu celelalte departamente de suport pentru solutionarea;
• Raspunde la nivelul magazinelor supervizate de corectitudinea inregistrarii, intocmirii si arhivarii de catre consilieri si supervisori a tuturor documentelor;
• Verifica borderourile incasarile zilnice si bonurile de comanda /chitantele ale consilierilor si supervisorilor;
• Selecteaza, dezvolta, instruieste, supravegheaza si coordoneaza activitatea consilierilor si supervizorilor din echipa sa;
• Se implica in procesul de recrutare si selectie a personalului din magazin;
• Deleaga eficient si repartizeaza corect responsabilitatile intre membrii echipei;
• Evalueaza personalul din magazin lunar, trimestrial, anual si raporteaza performantele echipei catre superiorul ierarhic.
Cerinte:
• Studii medii sau superioare;
• Experienta de minim 12 luni în domeniul relaţiilor cu clientii; experienta in formarea, organizarea si coordonarea unei echipe;
• Experienta in vanzari, incasari (operatii cu numerar/de casa); experienta in resurselor umane, leadership;
• Cunoasterea limbii engleze, minim nivel conversational;
• Cunostinte operare pe calculator;
• Permis auto categoria B
• Cunostinte de gestionare a situatiilor conflictuale.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Reprezentant vanzari B2B servicii transport Aplica fara CV | |
Coordonator Magazin BUCURESTI, | |
Agent Vanzari Clienti HoReCa_METRO BANEASA BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (203) |
Raporteaza eroarea la