Administrator Suport

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.


Vezi toate job-urile Administrator Suport active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 08.04.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    Cunostinte si experienta:

    - Cunoastere produse, norme si proceduri asociate

    - Cunoastere sisteme si aplicatii informatice specifice (ex Word, Excel).

    - Permis conducere categoria B

    Responsabilitati

    Responsabilitati principale

    Asigura activitatea de curierat
    monitorizeaza si gestioneaza activitatea de curierat
    urmareste respectarea orarului de livrare de catre firmele de curierat
    asigura trierea si distribuirea imediata a documentelor pe servicii
    sesizeaza orice anomalie inregistrata in activitatea de curierat
    asigura inregistrarea zilnica a orelor de livrare a documentelor de catre curieri
    Asigura activitatea de arhivare
    monitorizeaza activitatea de arhivare conform documentelor normative ale Bancii
    Asigura aprovizionarea
    intocmeste si lanseaza comenzile
    receptioneaza materiale, formulare si asigura aprovizionarea
    se aprovizioneaza cu materiale de la furnizorii locali
    Asigura intretinerea curenta a cladirii CRSC
    urmareste comportamentul in timp al cladirii
    gestioneaza si administreaza contractele de mentenanta, service, intretinere, reparatii, prestari servicii cu specific imobiliar ;
    controleaza executarea lucrarilor de intretinere si reparatii (calitate, costuri, termene)
    gestioneaza contractele pentru utilitati
    asigura mentinerea cladirilor in parametrii proiectati
    propune necesarul de investitii si reparatii la nivelul CRSC
    intocmeste raportari privind gestiunea imobilelor
    Asigura executie sarcini PSI, protectia muncii
    Gestioneaza stocul de materiale, obiectele de inventar si mijloacele fixe
    centralizeaza necesarul de materiale, obiecte de inventar si mijloace fixe si realizeaza evidenta acestora
    se asigura de distribuirea materialelor, obiectelor de inventar si mijloacelor fixe
    verifica si actualizeaza gestiunea mijloacelor fixe pe locuri de folosinta (pe baza registrului numerelor de inventar)
    participa la realizarea inventarului anual al materialelor , obiectelor de inventar si mijloacelor fixe

    Alte informatii

    Oferta :

    - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist
    - Tip de contract: Contract pe perioada determinata

    Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicanti fiind pastrati in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Brasov, Sfantu Gheorghe,

    Brasov,

    Brasov,

    Vezi job-uri similare (4)