Specialist Analiza Risc Credite

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APS Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist Analiza Risc Credite active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: APS Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.05.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia.

    APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.

    APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.

    www.aps-ro.ro

    Cerinte

    • Studii superioare economice;
    • Experienta in activitatea de creditare (analiza/ risc de creditare/ aprobare) cel putin 2 ani, din care cel putin 1 an in domeniul analizei financiare;
    • Cunostinte privind sectorul IMM (business/financiar), privind legislatia, produsele si serviciile financiare;
    • Capacitate de a dezvolta si implementa proceduri de risc, analiza, monitorizare si raportare;
    • Excelente abilitati analitice si de rezolvare a problemelor;
    • Abilitati foarte bune de organizare, planificare si atentie la detalii;
    • Bune cunostinte de limba engleza;
    • Abilitati bune de operare PC;
    • Cunostinte foarte bune de Excel;
    • Bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala;
    • Orientat catre munca in echipa.

    Responsabilitati

    • Asigura informarea Consiliul de Administratie cu privire la aspectele esentiale de risc si evolutiile semnificative care ar putea afecta profilul de risc al Societatii;
    • Anual va supune analizei Consiliului de Administratie raportul asupra activitatii desfasurate;
    • Va aviza normele si procedurile care vor fi inaintate spre aprobare Consiliului de Administratie;
    • Va dezvolta politici si proceduri adecvate pentru identificarea, evaluarea, monitorizarea si controlul riscurilor semnificative;
    • Va aproba metodologii adecvate si modele pentru evaluarea riscurilor Societatii si reducerea expunerii Societatii;
    • Va aviza limite corespunzatoare in ce priveste expunerea la risc a Societatii in conformitate cu dimensiunea, complexitatea si situatia financiara a Societatii, precum si proceduri pentru aprobarea exceptiilor de la acestea;
    • Va aviza angajarea Societatii in noi activitati, pe baza analizei riscurilor semnificative corespunzatoare acestora;
    • Va inainta Consiliului de Administratie informatii detaliate si corespunzatoare, pentru a permite Consiliului sa evalueze performantele de management ale Societatii in monitorizarea si controlul riscurilor semnificative în conformitate cu politicile aprobate, precum si performantele generale ale Societatii;
    • Va stabili sisteme de raportare cu privire la aspectele aferente riscurilor Societatii, si anume, va informa Consiliului de Administratie în mod periodic cu privire la expunerea la risc a Societatii si imediat, in cazul unor modificari semnificative ale expunerii actuale sau viitoare a societatii la riscuri;
    • Va pregati si va prezenta un raport Consiliului de Administratie, Conducerii Executive si Actionarilor rezumand activitatea de creditare pentru anul respectiv;
    • Va dezvolta proceduri adecvate pentru identificarea, evaluarea, monitorizarea si controlul riscurilor semnificative;
    • Va prezenta consiliului de administraţie, respectiv informari suficient de detaliate si oportune, care sa permita acestuia sa cunoasca si sa evalueze performanta conducerii in monitorizarea si controlul riscurilor semnificative, potrivit procedurilor aprobate, precum si performanta de ansamblu a institutiei financiare nebancare;
    • Va informa regulat consiliul de administratie asupra situatiei expunerilor institutiei financiare nebancare la riscuri si, imediat, in cazul in care intervin schimbari semnificative in expunerea curenta sau viitoare a institutiei financiare nebancare la riscurile respective.
    • Alte responsabilitati prevazute de normele interne.

    Alte informatii

    Beneficii:

    • Posibilitatea de a consolida o cariera de succes intr-un mediu dinamic, alaturi de o echipa de tineri profesionisti;
    • Pachet salarial corelat cu experienta si rezultate.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (140)