SUPPLY CHAIN COORDINATOR, Location: Alba

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SalesConsulting active.


Vezi toate job-urile SUPPLY CHAIN COORDINATOR, Location: Alba active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Alba Iulia
  • Actualizat la: 10.05.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    - Studii superioare
    - Experienta relevanta in domeniu (> 5 ani)
    - Cunostinte avansate de operare PC (Excel la nivel mediu-avansat)
    - Cunostinte limba engleza – nivel mediu
    - Abilitati foarte bune de comunicare, coordonare, organizare
    - Permis de conducere categoria B

    Responsabilitati

    - Supervizarea proceselor de aprovizionare, warehouse, transport si relatia cu clientii
    - Asigurarea unei relatii de parteneriat cu furnizorii si clientii companiei
    - Coordonarea activitatii de depozitare, stocare, aranjarea marfurilor din depozit (atat - in zona de materii prime, cat si in zona de produs finit)
    - Urmarirea activitatii de stabilire a rutelor de transport pentru a inlatura sau minimiza intarzierile la livrare/ aprovizionare si pentru a optimiza costurile de transport
    - Gestionarea optima a comenzilor de la clienti, dar si a reclamatiilor acestora
    - Colaborarea atat cu departamentul de productie, cat si cu departamentul financiar
    - Urmarirea procesului de ambalare, etichetare in tool-ul de gestiune pentru a sti care sunt produsele in si out
    - Analizarea pierderilor din productie si propunerea solutiilor de imbunatatire a procesului
    - Optimizarea si standardizarea procedurilor de lucru si a proceselor interne
    - Coordonarea si motivarea echipei pentru a asigura rezultatele optime ( 5 persoane)

    Alte informatii

    Clientul nostru este producator si furnizor de produse lactate. Ca si numar de angajati, compania atinge aproximativ 40 de persoane. In anul 2015, au realizat vanzari de 14 milioane de lei si profit de 1,8 milioane de lei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Alba Iulia,

    Aplica fara CV
    Aiud, Alba Iulia,