Customer Care - Retail Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile NN România active.


Vezi toate job-urile Customer Care - Retail Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: NN România
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.10.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    NN este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața locală, în 1997, iar de 14 ani activează și pe segmentul pensiilor private, fiind lider pe piețele de profil. Totodată, NN s-a extins în ultimii ani în România și pe segmentele asigurărilor de sănătate și de locuință. În prezent, NN are aproximativ 500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări și susține peste 2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează mai mult pentru ei.

    NN România în cifre:
    25 de ani de prezență pe piața locală
    500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări
    2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii private

    Cote de piață
    34,95% în segmentul asigurărilor de viață
    11,1% în segmentul asigurărilor de sănătate
    55,29% în segmentul pensiilor private facultative (Pilonul III) la nivel de active
    34,31% în segmentul pensiilor private obligatorii (Pilonul II) la nivel de active

    Conform rapoartelor Autorității de Supraveghere Financiară la 30.09.2022.

    Cerinte

    - Experienta anterioara in comunicare cu clientii este un avantaj
    - Studii superioare ( in curs sau terminate)
    - Orientare catre client
    - Dorinta de implicare
    - Bune abilitati de lucru in echipa
    - Comunicare foarte buna ( orala si scrisa )




    Responsabilitati

    - oferirea de suport telefonic clientilor care necesita ajutor in operarea platilor de asigurare (Direct Debit, unallocated amounts)
    - implicarea in proiectele echipei deCustomer Care

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (320)