Coordonator Training

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Crosswork active.


Vezi toate job-urile Coordonator Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Crosswork
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Management - Consultanta
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.04.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Crosswork este o companie de recrutare la nivel national, cu birouri in Bucuresti si Iasi, ce ofera atat servicii de recrutare cat si de munca temporara si administrare de personal.

    Cerinte

    1. Evalueaza aptitudinile si cunostintele existente si identifica nevoile de training specifice pe departamente si categorii de angajati.
    2. Realizeaza planul anual de training in functie de obiectivele de performanta stabilite prin strategia companiei si nevoile de dezvoltare profesionala.
    3. Alege metodele potrivite de dezvoltare profesionala, oferind atat oportunitati interne cat si externe de invatare.
    4. Intocmeste si gestioneaza bugetul de training.
    5. Evalueaza eficienta programelor de dezvoltare, tine evidenta acestora si intocmeste rapoartele de evaluare care determina impactul asupra formarii abilitatilor profesionale ale salariatilor companiei.
    6. Sustine sesiuni de training la nivel de companie alaturi de managerii traineri si pregateste mentori pentru fiecare categorie de angajati.
    7. Gestioneaza alaturi de manageri procesul de inductie al noilor colegi.

    Responsabilitati

    1. PROFIL
    1. Experienta de minim trei ani in dezvoltarea de programe de training, ideal in cadrul unei multinationale sau furnizor de programe de training.
    2. Experienta in sustinerea programelor de training.
    3. Preferabil, certificare ca formator/ trainer la o institutie recunoscuta.
    4. Preferabil, licentiat al unei facultati relevante pentru domeniul Resurselor Umane.
    5. Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat.

    2. APTITUDINI
    1. Competențe necesare:
    • Abilități de prezentare si de comunicare eficientă
    • Organizare si rezistenta la lucrul sub presiune
    • Notiuni de management de proiect si management bugetar
    2. Calitati: entuziasm, ambitie, tenacitate, creativitate, integritate, loialitate, fire sociabila, flexibilitate.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (82)