Analist litigii furnizori, cu limba franceza.

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Analist litigii furnizori, cu limba franceza. active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.07.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Cautam o persoana receptivă, comunicativă, cu inițiativă, spirit de echipă și capacitate excelenta de organizare, pentru a se alatura echipei noastre.

    Pentru reușita în această misiune vei avea nevoie de :



    - Cunoștințe bune de limbă franceză (scris, oral);   



     -Cunostintele de limba engleza reprezinta avantaj; 



     -Capacitate de adaptare la un mediu dinamic și intreprinzător;



    - Capacitate de sinteză și spirit analitic;



    - Cunostinṭe de utilizare pachet MS Office.

    Responsabilitati

    În calitate de Analist/a litigii, principalele tale misiuni vor fi :



    - colectarea informatiillor, analiza contabila si logística a dosarelor de achizitii aflate in litigiu cu furnizorii ( litigiu = neconcordanta intre comenzi si facturare) in vederea propunerii de solutii catre departamentul de Marketing pentru rezolvarea acestora.
    - gestionarea administrativa a litigiilor prin gasirea de acorduri amiabile cu furnizorii francezi si internationali;
    - gestionarea bazei de date (inregistrari de litigii, actualizarea fiselor litigiilor) si a unei casute de mail a litigiilor prin care se asigura suport  cererilor  diverselor departamente colaboratoare (Marketing, Achizitii, Logistica)
    - realizarea documentelor logistice pentru solutionarea litigiilor cerute de departamentul de Marketing
    - realizarea de indicatori de calitate si cantitate saptamanali si lunari pentru departamentele de Marketing, Achizitii, Logistica;
    - comunicare si contact direct cu departamentele Marketing, Achizitii, Transport si Logistica, Contabilitate Furnizori.



    Postul nu include activităṭi din domeniul juridic şi nu necesită studii sau experienṭă în acest domeniu.

    Alte informatii

    Beneficii :
    - Formare la nivelul companiei si internaţional ;
    - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
    - Pachet salarial și mediu de lucru atractive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (36)