Economist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile HeidelbergCement Romania active.


Vezi toate job-urile Economist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: HeidelbergCement Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Suceava
  • Actualizat la: 30.03.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    HeidelbergCement România SA este unul dintre cei mai importanți producători de ciment, betoane și agregate de pe piața locală, membru al grupului german HeidelbergCement.

    HeidelbergCement România SA deține trei fabrici de ciment, situate la Tașca, Fieni și Chișcădaga, 21 stații de betoane, 7 cariere și 5 balastiere de agregate.

    Cerinte

    Cerințele postului
    Studii și experiență:
    - absolvent de studii superioare - profil economic;
    - experiență de minim 1 an pe un post similar.
    Cunoștințe și abilități necesare:
    - cunoștinte de contabilitate și de legislație contabilă și fiscală;
    - cunoștinte și abilități de operare PC: MS Office, programe de gestiune financiar-contabilă;
    - cunoștințe de operare în sistemul SAP constituie un avantaj;
    - abilități de comunicare și lucru în echipă;
    - orientare către cerințele pieței și nevoile clienților;
    - putere de concentrare, acuratețe și atenție la detalii;
    - abilități de organizare și încadrare în termenele stabilite;
    - seriozitate și corectitudine.

    Responsabilitati

    Descrierea postului / Principalele responsabilități:
    - asigură întocmirea și înregistrarea documentelor specifice contabile, cu respectarea procedurii interne privind activitățile financiar-contabile pentru activitatea de betoane;
    - înregistrează avansurile de trezorerie și decontarea/stingerea lor la sfârșitul lunii;
    - ține evidența cantitativă și valorică a stocurilor de materii prime, combustibil și materiale;
    - efectuează operații financiar-contabile în sistemul SAP, cum ar fi:
    o verificarea facturilor de stocuri;
    o întocmirea de comenzi și NIR-uri pentru facturi de stocuri și comenzi servicii;
    o contabilizarea filelor de registru de casă pentru ziua precedentă;
    - gestionează valorile în numerar sau alte valori cu regim special (CEC-uri, BO etc.);
    - efectuează și transmite lunar către sediul central pontajul angajaților din punctul de lucru, în vederea întocmirii ștatului de plată;
    - îndosariază toate documentele contabile justificative din stație și le transmite lunar la sediul central, în termenele stabilite.

    Alte informatii

    În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat/ă de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs., până la data de 31 Martie 2017.

    Doar candidații care corespund profilului comunicat vor fi contactați.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote

    Falticeni, Gura Humorului, Suceava,