Inginer Ofertare/Estimator (Constructii Civile si Industriale)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Inginer Ofertare/Estimator (Constructii Civile si Industriale) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Arhitectura - Design - Proiectare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Arhitectura - Design - Proiectare
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.05.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

     Absolvent de studii superioare tehnice in domeniul constructiilor civile si industriale;
     Experienta in domeniul ofertarii de cel putin 3 ani;
     Experienta in intocmirea dosarelor de licitatii;
     Cunoscator al programelor de devize;
     Cunostinte de operare pe calculator : Cunoştinţe bune de operare PC (procesare text – Word, calcul tabelar – Excel, programe de prezentare – PowerPoint)
     Cunostinte avansate de limba engleza;
     Atitudine proactiva si spirit analitic.

    Responsabilitati

    Rol:
     Monitorizeaza si urmareste oportunitati de licitatii si statusul licitatiilor pe in curs (clarificari, contestatii, aminari, anulari etc.);
     Elaboreaza documentele de calificare sau eligibilitate si urmareste oferta pana in momentul adjudecarii sau respingerii;
     Colaboreaza cu toate departamentele pentru a introduce in oferta toate documentele necesare si actualizeaza baza de date de licitatii;
     Raspunde la solicitari de clarificari din partea Comisiilor de Evaluare
    Responsabilitati:
     Verificarea cerintelor tehnice ale proiectului;
     Intocmire si verificare liste de cantitati;
     Identificarea subcontractorilor de materiale si manopera;
     Obtinere de oferte de pret pentru materiale si manopera;
     Evaluare a ofertelor de pret;
     Evaluarea necesarului de forta de munca si utilaje;
     Estimarea cheltuielilor indirecte, inclusiv pentru echipamente si personal coordonator;
     Prezentarea proiectului in fata Managementului (total cost estimat) in vederea aprobarii;
     Participarea la negocierea cu clientul;
     Argumentarea diferentelor aparute intre valorile oferite de consultantul clientului si cele estimate;
     Participarea la sedinte de proiect (interne, de design, de coordonare, cu clientul, cu consultantul clientului);
     Bugetare;
     Estimarea pretului lucrarilor; devize;
     Intocmirea caietului de sarcini;
     Coordonarea pregatirii pentru licitatie;
     Evaluarea lucrarilor suplimentare aparute in cursul desfasurarii contractului;
     Evaluarea lucrarilor de remediere ce pot aparea in proiect;
     Elaborarea planurilor de cost si a ofertelor.
     Asigură determinarea cerinţelor clientului şi efectuează analize comerciale;
     Asigură comunicarea cu clientul în vederea determinării şi analizării împreună cu acesta a cerinţelor exprimate de client;
     Actualizează organizarea activităţilor sale în vederea conformării cu cerinţele clientului determinate pe parcurs sau modificate;
     Îşi desfăşoară activităţile proprii în condiţiile aplicării / respectării / realizării cerinţelor clientului;
     Analizează contractul, comanda şi alte documente informative pentru identificarea şi clasificarea cerinţelor (clientului, legale, specifice).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov,

    BUCURESTI, Ilfov, Ploiesti,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (92)