Functionar Administrativ Ploiesti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPA Solutions active.


Vezi toate job-urile Functionar Administrativ Ploiesti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: UPA Solutions
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Altele
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 15.03.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    UPA Solutions este o companie ce oferă o gamă largă de servicii printre care furnizarea de servicii de recrutare, selecție de personal și formare profesională. Compania aflată în continuă dezvoltare are în prezent un număr de peste 25 colaboratori în patru centre de contact, Bucureşti, Botoşani, Brăila şi Alba Iulia, urmând să deschidă în perioada următoare, noi puncte de lucru. Expertiza echipei din cadrul UPA Solutions în domeniul serviciilor de resurse umane permite companiei noastre să asigure servicii de calitate alături de garanția identificării candidaților potriviți dinamicii companiilor-client. Pentru mai multe informatii vizitati site-ul: www.upasolutions.ro

    Cerinte

    • Studii minim de bacalaureat, de preferat superioare;
    • Limba engleza la un nivel avansat;
    • Experienta in logistica constituie un avantaj;
    • Abilitati de lucru cu calculatorul, in special Excel si Email;
    • Cunostintele de SAP contituie un avantaj;
    • Disponibilitate de lucra pe un program de noapte (Luni - Vineri - 20:00 - 05:00)

    Responsabilitati

    • Impreuna cu seful de tura organizeaza si monitorizeaza activitatile zilnice din depozitul de materie prima, produs finit si supermarket
    • Raporteaza rezultatele zilnice si indicatorii de performanta sefului ierarhic
    • Ofera telefonic sau prin email informatii cu privire la stocurile de materie prima si produs finit din depozit
    • Comunica catre persoanele din subordine informatiile primite telefonic sau prin email cu privire la activitatile desfasurate zilnic in cadrul depozitului
    • Se implica in mod activ la instruirea salariatilor din subordine
    • Coordoneaza inventarele partiale sau generale ale stocurilor din depozit
    • Participa la programele desfasurate in cadrul companiei (ex. imbunatatire continua, instruiri periodice, etc)
    • Completare formulare descarcare pentru materie prima si materiale indirecte
    • Receptionarea curierilor (verificare vizuala, numarare, completare documente transport)

    Alte informatii

    • Pachet salarial atractiv
    • Bonuri de masa
    • Oportunitati de dezvoltare profesionala

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Ploiesti,

    Ploiesti,

    Ploiesti,

    Vezi job-uri similare (32)