Analist servicii clienti - durata 1 an
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Enel Romania active.Vezi toate job-urile Analist servicii clienti - durata 1 an active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Enel Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.02.2017 |
Remote work: | On-site |
Începând cu 25.10.2023, Companiile Enel din România au devenit parte a PPC, lider în domeniul energiei in Europa de Sud-Est. Mai multe detalii, pe paginile oficiale.
Cerinte
Cerinte:
Studii superioare;
Cunostinte avansate de operare PC, in mod special Excel si Acces;
Cunostinte specifice domeniului energetic: furnizare de energie electrica;
Cunostinte specifice domeniului relatiilor cu clientii;
Abilitati de coordonare si monitorizare a unei echipe;
Orientare catre client si rezultate;
Atentie la detalii si la standardul de calitate livrat;
Abilitati de planificare si organizare;
Foarte bune abilitati de comunicare si relationare, flexibilitate si persuasiune.
Responsabilitati:
Asigura resursele necesare (umane, materiale, de timp etc) in vederea indeplinirii activitatii conform indicatorilor de performanta;
Anticipeaza si semnaleaza posibile disfunctionalitati catre management ca urmare a indisponibilitatii resurselor sau a proceselor inadecvate pe intregul flux, cu impact in activitatea proprie;
Aloca si monitorizeaza activitatile in mod corespunzator, in vederea atingerii indicatorilor de performanta;
Monitorizeaza zilnic fluxul de lucru in echipa si aloca sarcini si resurse in functie de necesitatile de business;
Monitorizeaza gradul de indeplinire a sarcinilor alocate partenerilor externi;
Ofera feedback in cadrul sesiunilor de evaluare, initiaza planurile de actiune si planurile de dezvoltare;
Asigura acuratete in livrarea rezultatelor si pregateste rapoarte la cererea conducerii, conform deadline-urilor convenite;
Contribuie in mod activ la initiativele de imbunatatire a proceselor derulate;
Monitorizeaza statusul contractelor/solicitarilor de la introducerea in sistem pana la activare/solutionare;
Realizeaza activitati de evaluare a modului si a timpului de intocmire a contractelor de energie electrica/gaze naturale si propune solutii de optimizare a procesului;
Intocmeste si analizeaza rapoarte de activitate pe care le prezinta superiorilor; propune solutii pentru atingerea obiectivelor, imbunatatirea activitatii si cresterea gradului de satisfactie a clientului;
Intocmeste fise de evaluare, identifica nevoi de instruire, organizeaza sesiuni de instruire si ofera feedback persoanelor monitorizate;
Verifica si actualizeaza procedurile si instructiunile de lucru din platforma interna
Experienta necesara:
Minim 6 luni experienta in comunicarea cu clientul;
Cunostinte specifice domeniului energetic constituie un avantaj;
Minim 6 luni experienta in coordonarea si monitorizarea unei echipe.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Analist Servicii Client Hybrid | |
Reprezentant Servicii Clienti Aplica fara CV | |
Agent Servicii Clienti cu limba Italiana + Engleza BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (63) |
Raporteaza eroarea la