Analist servicii clienti - durata 1 an

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Enel Romania active.


Vezi toate job-urile Analist servicii clienti - durata 1 an active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Enel Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.02.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Începând cu 25.10.2023, Companiile Enel din România au devenit parte a PPC, lider în domeniul energiei in Europa de Sud-Est. Mai multe detalii, pe paginile oficiale.

    Cerinte

    Cerinte:

    Studii superioare;
    Cunostinte avansate de operare PC, in mod special Excel si Acces;
    Cunostinte specifice domeniului energetic: furnizare de energie electrica;
    Cunostinte specifice domeniului relatiilor cu clientii;
    Abilitati de coordonare si monitorizare a unei echipe;
    Orientare catre client si rezultate;
    Atentie la detalii si la standardul de calitate livrat;
    Abilitati de planificare si organizare;
    Foarte bune abilitati de comunicare si relationare, flexibilitate si persuasiune.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    Asigura resursele necesare (umane, materiale, de timp etc) in vederea indeplinirii activitatii conform indicatorilor de performanta;
    Anticipeaza si semnaleaza posibile disfunctionalitati catre management ca urmare a indisponibilitatii resurselor sau a proceselor inadecvate pe intregul flux, cu impact in activitatea proprie;
    Aloca si monitorizeaza activitatile in mod corespunzator, in vederea atingerii indicatorilor de performanta;
    Monitorizeaza zilnic fluxul de lucru in echipa si aloca sarcini si resurse in functie de necesitatile de business;
    Monitorizeaza gradul de indeplinire a sarcinilor alocate partenerilor externi;
    Ofera feedback in cadrul sesiunilor de evaluare, initiaza planurile de actiune si planurile de dezvoltare;
    Asigura acuratete in livrarea rezultatelor si pregateste rapoarte la cererea conducerii, conform deadline-urilor convenite;
    Contribuie in mod activ la initiativele de imbunatatire a proceselor derulate;
    Monitorizeaza statusul contractelor/solicitarilor de la introducerea in sistem pana la activare/solutionare;
    Realizeaza activitati de evaluare a modului si a timpului de intocmire a contractelor de energie electrica/gaze naturale si propune solutii de optimizare a procesului;
    Intocmeste si analizeaza rapoarte de activitate pe care le prezinta superiorilor; propune solutii pentru atingerea obiectivelor, imbunatatirea activitatii si cresterea gradului de satisfactie a clientului;
    Intocmeste fise de evaluare, identifica nevoi de instruire, organizeaza sesiuni de instruire si ofera feedback persoanelor monitorizate;
    Verifica si actualizeaza procedurile si instructiunile de lucru din platforma interna

    Alte informatii

    Experienta necesara:

    Minim 6 luni experienta in comunicarea cu clientul;
    Cunostinte specifice domeniului energetic constituie un avantaj;
    Minim 6 luni experienta in coordonarea si monitorizarea unei echipe.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Enel Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Enel Romania >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (63)