Analist servicii clienti - durata 1 an
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Enel Romania active.Vezi toate job-urile Analist servicii clienti - durata 1 an active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Enel Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.02.2017 |
Remote work: | On-site |
Începând cu 25.10.2023, Companiile Enel din România au devenit parte a PPC, lider în domeniul energiei in Europa de Sud-Est. Mai multe detalii, pe paginile oficiale.
Cerinte
Cerinte:
• Studii superioare;
• Cunostinte avansate de operare PC, in mod special Excel si Acces;
• Cunostinte specifice domeniului energetic: furnizare de gaze naturale;
• Cunostinte specifice domeniului relatiilor cu clientii;
• Abilitati de coordonare si monitorizare a unei echipe;
• Orientare catre client si rezultate;
• Atentie la detalii si la standardul de calitate livrat;
• Foarte bune abilitati de comunicare si relationare, flexibilitate si persuasiune.
Responsabilitati:
• Primeste, inregistreaza, rezolva sau transmite compartimentelor responsabile solicitarile transmise pe canale alternative si posta inregistrate la Back Office;
• Intocmeste contractele standard de furnizare a energiei electrice/gaze naturale pentru clientii eligibili utilizand aplicatiile CROSWEB/Sales Force/Cros;
• Semneaza contractele conform imputernicirilor, asigura arhivarea documentelor, urmareste derularea si actualizarea acestor contracte;
• Raspunde de executarea in termenele stabilite a tuturor lucrarilor;
• Colaboreaza cu toate departamentele responsabile pentru rezolvarea solicitarilor/sesizarilor/reclamatiilor clientilor;
• Monitorizeaza statusul contractelor de la introducerea in sistem pana la activare;
• Monitorizeaza gradul de indeplinire a sarcinilor alocate partenerilor externi;
• Ofera feedback in cadrul sesiunilor de evaluare, initiaza planurile de actiune si planurile de dezvoltare;
• Intocmeste si analizeaza rapoarte de activitate; propune solutii pentru atingerea obiectivelor;
• Verifica cererile si contractele inregistrate si solutionate de echipele de Prestatori si ofera feedback in baza grilei de evaluare;
• Verifica si actualizeaza procedurile si instructiunile de lucru din platforma interna;
• Sustine sesiuni de instruire si reinstruire pentru echipele Prestatorilor;
• Asigura suportul necesar si monitorizeaza activitatea persoanelor din Back Office Extern
Experienta necesara:
• Minim 6 luni experienta in activitati specifice sectorului de furnizare gaze naturale
• Experienta in coordonarea unei echipe constituie un avantaj
• Experienta in comunicarea scrisa cu clientul constituie un avantaj
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Analist Servicii Client Hybrid | |
Reprezentant Servicii Clienti Aplica fara CV | |
Agent Servicii Clienti cu limba Italiana + Engleza BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (63) |
Raporteaza eroarea la