Analist servicii clienti - durata 1 an

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Enel Romania active.


Vezi toate job-urile Analist servicii clienti - durata 1 an active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Enel Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.02.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Începând cu 25.10.2023, Companiile Enel din România au devenit parte a PPC, lider în domeniul energiei in Europa de Sud-Est. Mai multe detalii, pe paginile oficiale.

    Cerinte


    Cerinte:
    • Studii superioare;
    • Cunostinte avansate de operare PC, in mod special Excel si Acces;
    • Cunostinte specifice domeniului energetic: furnizare de gaze naturale;
    • Cunostinte specifice domeniului relatiilor cu clientii;
    • Abilitati de coordonare si monitorizare a unei echipe;
    • Orientare catre client si rezultate;
    • Atentie la detalii si la standardul de calitate livrat;
    • Foarte bune abilitati de comunicare si relationare, flexibilitate si persuasiune.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    • Primeste, inregistreaza, rezolva sau transmite compartimentelor responsabile solicitarile transmise pe canale alternative si posta inregistrate la Back Office;
    • Intocmeste contractele standard de furnizare a energiei electrice/gaze naturale pentru clientii eligibili utilizand aplicatiile CROSWEB/Sales Force/Cros;
    • Semneaza contractele conform imputernicirilor, asigura arhivarea documentelor, urmareste derularea si actualizarea acestor contracte;
    • Raspunde de executarea in termenele stabilite a tuturor lucrarilor;
    • Colaboreaza cu toate departamentele responsabile pentru rezolvarea solicitarilor/sesizarilor/reclamatiilor clientilor;
    • Monitorizeaza statusul contractelor de la introducerea in sistem pana la activare;
    • Monitorizeaza gradul de indeplinire a sarcinilor alocate partenerilor externi;
    • Ofera feedback in cadrul sesiunilor de evaluare, initiaza planurile de actiune si planurile de dezvoltare;
    • Intocmeste si analizeaza rapoarte de activitate; propune solutii pentru atingerea obiectivelor;
    • Verifica cererile si contractele inregistrate si solutionate de echipele de Prestatori si ofera feedback in baza grilei de evaluare;
    • Verifica si actualizeaza procedurile si instructiunile de lucru din platforma interna;
    • Sustine sesiuni de instruire si reinstruire pentru echipele Prestatorilor;
    • Asigura suportul necesar si monitorizeaza activitatea persoanelor din Back Office Extern

    Alte informatii

    Experienta necesara:
    • Minim 6 luni experienta in activitati specifice sectorului de furnizare gaze naturale
    • Experienta in coordonarea unei echipe constituie un avantaj
    • Experienta in comunicarea scrisa cu clientul constituie un avantaj

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Enel Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Enel Romania >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (63)