Front-desk officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Front-desk officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 27.03.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - Studii superioare
    - Cunostinte de limba engleza la nivel avansat
    - Cunostinte PC si Microsoft Office (Word, Excel)
    - Abilitatea de a prioritiza, spirit de echipa, orientare spre client
    - Cunostinte de baza de secretariat/receptie
    - Dorinta de a invata lucruri noi.

    Responsabilitati

    - Furnizeaza informatiile necesare catre diversi parteneri;
    - Prelucreaza necesarul si transmite comenzile pentru consumabile catre administratorul biroului sau, in lipsa acestuia catre coordonatorul receptiei.
    - Cand i se solicita, realizeaza cu promptitudine o legatura telefonica, iar daca nu se poate contacta clientul, informeaza la timp colegul solicitant;
    - Intampina clientii si asigura protocolul; anunta colegii de sosirea vizitatorilor; acționeaza ca un liant intre personal si vizitatori;
    - Administreaza salile de meeting conform unei baze de date aferente; inainte si dupa fiecare sedința se asigura ca sala este in condiții potrivite pentru urmatoarea intalnire;
    - Administreaza faxurile (primite si trimise); ataseaza confirmarii de livrare la faxurile trimise;
    - Sorteaza si distribuie corespondenta, tinand cont de mentiunea: urgent, important, confidențial;
    - Receptioneaza, inregistreaza si distribuie corespondenta destinatarului mentionat;
    - Semneaza confirmarile de primire cand este cazul; tine evidenta corespondentei trimise si primite in baza de date, respectiv in caiet; verifica facturile primite de la furnizori;
    - Actualizeaza baza de date cu numere de telefon si adrese ale clienților, precum si ale personalului PwC;
    - Distribuie /inregistreaza/primeste bonurile de taxi.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Brasov, Timisoara,

    Vezi job-uri similare (4)