Responsabil SSM

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Responsabil SSM active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.05.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    -Curs de min. 80 de ore –Inspector in domeniul SSM
    -Permis de conducere, categoria B- obligatoriu
    -angajare pe perioada determinata de 2 ani, cu prelungire daca vor mai fi lucrari in zona.

    Responsabilitati

    Responsabilitati si atributii:
    identificarea pericolelor şi evaluarea riscurilor pentru fiecare componentă a sistemului de muncă, respectiv executant, sarcină de muncă, mijloace de muncă/echipamente de muncă şi mediul de muncă pe locuri de muncă/posturi de lucru;
    elaborarea şi actualizarea planului de prevenire şi protecţie;
    aplicarea reglementărilor de securitate şi sănătate în muncă, ţinând seama de particularităţile activităţilor şi ale societății, precum şi ale locurilor de muncă/posturilor de lucru;
    verificarea cunoaşterii şi aplicării de către toţi lucrătorii a măsurilor prevăzute în planul de prevenire şi protecţie, precum şi a atribuţiilor şi responsabilităţilor ce le revin în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, stabilite prin fişa postului;
    elaborarea programului de instruire-testare la nivelul societății, stabilirea periodicităţii adecvate pentru fiecare loc de muncă, asigurarea informării şi instruirii lucrătorilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă şi verificarea cunoaşterii şi aplicării de către lucrători a informaţiilor primite;
    asigurarea întocmirii planului de acţiune în caz de pericol grav şi iminent, conform prevederilor art. 101-107 din Normele medodologice de aplicare a legii 319/2006 şi asigurarea ca toţi lucrătorii să fie instruiţi pentru aplicarea lui;
    evidenţa zonelor cu risc ridicat şi specific prevăzute la art. 101-107;
    stabilirea zonelor care necesită semnalizare de securitate şi sănătate în muncă, stabilirea tipului de semnalizare necesar şi amplasarea conform prevederilor Hotărârii Guvernului 971/26.07.2006 privind cerinţele minime pentru semnalizarea de securitate şi/sau sănătate la locul de muncă;
    evidenţa meseriilor şi a profesiilor prevăzute de legislaţia specifică, pentru care este necesară autorizarea exercitării lor;
    evidenţa posturilor de lucru care necesită examene medicale suplimentare;
    evidenţa posturilor de lucru care, la recomandarea medicului de medicina muncii, necesită testarea aptitudinilor şi/sau control psihologic periodic;
    monitorizarea funcţionării sistemelor şi dispozitivelor de protecţie, a aparaturii de măsură şi control, precum şi a instalaţiilor de ventilare sau a altor instalaţii pentru controlul noxelor în mediul de muncă;
    verificarea stării de funcţionare a sistemelor de alarmare, avertizare, semnalizare de urgenţă, precum şi a sistemelor de siguranţă;
    informarea angajatorului, în scris, asupra deficienţelor constatate în timpul controalelor efectuate la locul de muncă şi propunerea de măsuri de prevenire şi protecţie;
    întocmirea rapoartelor şi/sau a listelor prevăzute de hotărârile Guvernului emise în temeiul art. 51 alin. (1) lit. b) din lege, inclusiv cele referitoare la azbest, vibraţii, zgomot;
    evidenţa echipamentelor de muncă şi urmărirea ca verificările periodice şi, dacă este cazul, încercările periodice ale echipamentelor de muncă să fie efectuate de persoane competente, conform prevederilor din Hotărârea Guvernului nr. 1.146/2006 privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru utilizarea în muncă de către lucrători a echipamentelor de muncă;
    identificarea echipamentelor individuale de protecţie necesare pentru posturile de lucru din întreprindere şi întocmirea necesarului de dotare a lucrătorilor cu echipament individual de protecţie, conform prevederilor Hotărârii Guvernului 1048/09.08.2006 privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru utilizarea de către lucrători a echipamentelor individuale de protecţie la locul de muncă;
    urmărirea întreţinerii, manipulării şi depozitării adecvate a echipamentelor individuale de protecţie şi a înlocuirii lor la termenele stabilite, precum şi în celelalte situaţii prevăzute de Hotărârea Guvernului nr. 1.048/2006;
    participarea la cercetarea evenimentelor conform competenţelor prevăzute la art. 108-177 din Normele metodologice;
    întocmirea evidenţelor accidentelor de munca conform competenţelor prevăzute la art. 108-177;
    elaborarea rapoartelor privind accidentele de muncă suferite de lucrătorii din societate, în conformitate cu prevederile art. 12 alin. (1) lit. d) din legea 319/2006
    urmărirea realizării măsurilor dispuse de către inspectorii de muncă, cu prilejul vizitelor de control şi al cercetării evenimentelor;
    urmărirea actualizării planului de avertizare, a planului de protecţie şi prevenire şi a planului de evacuare;
    propune atribuţiile şi răspunderile în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, ce revin lucrătorilor, corespunzător funcţiilor exercitate, care se consemnează în fişa postului, cu aprobarea angajatorului;
    propunerea de sancţiuni şi stimulente pentru lucrători, pe criteriul îndeplinirii atribuţiilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
    întocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfăşurarea acestor activităţi.
    întocmirea fișelor individuale de securitate și sănătate în muncă la angajare și face instruirea introductiv generală privind securitatea și sănătatea în muncă noilor angajați.
    distribuirea fișelor individuale de securitate și sănătate în muncă conducătorilor locurilor de muncă, care au responsabilitatea de a face instruirea periodică de securitatea muncii.
    verificări programate și neprogramate a respectării normelor de securitatea muncii.
    verificarea înregistrărilor din fișele individuale de securitate și sănătate în muncă.
    ține evidenta reglementarilor aplicabile in activitatile desfasurate si asigura insusirea si respectarea de catre tot personalul a prevederilor reglementarilor respective;
    monitorizarea fișelor de aptitudine a lucrătorior;
    inștiintarea anual a lucrătorilor pentru efectuarea controlului medical periodic de către cabinetul de medicina muncii (întocmire fișă de solicitare a examenului medical de medicina muncii și fișă de identificare a factorilor de risc profesional);
    întocmește la termenele stabilite, informările, rapoartele și situațiile cerute de conducerea societății în legatură cu desfășurarea activităților specifice.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (20)