Asistent Analist Customer Management (f/m) - part-time

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Kaufland Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent Analist Customer Management (f/m) - part-time active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Kaufland Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.07.2017
    Remote work: On-site

               Asistent Analist Customer Management (f/m) – part-time

                 în cadrul departamentului Audit Intern

    Bucureşti

    Suntem o companie internațională de succes, dinamică şi pregătită să îți susţină performanța. Echipa noastră, motivată şi dedicată, este permanent alături de tine.

    De la asigurarea canalelor de comunicare cu angajații, înregistrarea și prelucrarea opiniilor clienților primite prin telefon, email sau scrisoare și oferirea unui raspuns care să asigure satisfacția clientului, pană la verificarea nivelului de performanță al magazinelor, a respectării procedurilor interne dar și a cerințelor legale pentru înlăturarea deficiențelor - acesta este departamentul Audit Intern la Kaufland. Amabilitatea este importantă pentru tine şi ai o excelentă capacitate de comunicare? Empatia este punctul tău forte? Atunci acesta este locul potrivit pentru tine!

    Ce sarcini vei avea?

    Vei prelucra solicitarile clienților cu scopul de a rezolva aspectele semnalate sub forma telefonica și scrisa, vei identifica dorințele clienților și vei lua măsuri pentru punerea la dispoziție a informațiilor corespunzatoare sau soluționarea celor reclamate; vei fi responsabil/ă de soluționarea sesizarilor simple și complexe, cu respectarea directivelor interne definite, respectiv inițierea procedurii de transfer catre un factor de raspundere superior, de consultarea departamentelor de specialitate cu privire la soluțiile problemelor; de asemenea, te vei ocupa de introducerea informațiilor în baza de date electronică a clienților Kaufland și asigurarea permanentă a calitații datelor.

    Ce ne dorim?
    • Studii superioare finalizate sau în curs în domeniul ştiinţelor comunicării / economic
    • Experienţa în domeniul relaţii clienţi reprezintă un avantaj
    • Cunoştinţe medii/avansate de limba engleză. Cunoştinţele de limba germană reprezintă un avantaj
    • Excelentă cunoaştere a limbii române (scris şi vorbit) și cunoştinţe avansate operare PC (MS Office)
    • Excelente abilităţi de comunicare și orientare către client
    • Voce plăcută, flexibilitate, atitudine pozitivă, abilitatea de a rămâne calm în situaţii tensionate

    Ce oferim?
    • Oportunitatea de a face parte din echipa celei mai mari companii de retail din România
    • Pachet salarial atractiv
    • 22 de zile de concediu care cresc în funcție de vechimea în companie
    • Tichete de masă începând cu prima zi în echipă
    • Asigurare voluntară de sănătate cu servicii medicale de înaltă calitate
    • Măsuri eficiente de dezvoltare în carieră și posibilitatea promovării interne

    Vor fi contactați doar candidații care corespund cerințelor menționate mai sus.
     

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Kaufland Romania . Consultati Politica de procesare a datelor personale a Kaufland Romania >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (265)