Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Asistent Manager Audit Intern(f/m)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Kaufland Romania active.Vezi toate job-urile Asistent Manager Audit Intern(f/m) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Kaufland Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.05.2017 |
Remote work: | On-site |
Asistent Manager (f/m
în cadrul departamentului Audit Intern
Bucureşti
Suntem o companie internațională de succes, dinamică şi pregătită să îți susţină performanța. Echipa noastră, motivată şi dedicată, este permanent alături de tine.
De la asigurarea canalelor de comunicare cu angajații, înregistrarea și prelucrarea opiniilor clienților primite prin telefon, email sau scrisoare și oferirea unui raspuns care să asigure satisfacția clientului, pană la verificarea nivelului de performanță al magazinelor, a respectării procedurilor interne dar și a cerințelor legale pentru înlăturarea deficiențelor - acesta este departamentul Audit Intern la Kaufland. Amabilitatea este importantă pentru tine şi ai o excelentă capacitate de comunicare? Empatia este punctul tău forte? Atunci acesta este locul potrivit pentru tine!
Ce sarcini vei avea?
Vei asigura organizarea în cadrul departamentului, vei fi suport pentru colegi, vei menține legătura cu departamentul internațional prin corespondența specifică, vei traduce documente și e-mail-uri relevante activității departamentului; vei organiza ședințe și întâlniri cu pregătirea prealabilă a documentelor și prezentărilor necesare, vei soluționa solicitari ale clienților semnalate sub formă scrisă sau telefonică.
Ce ne dorim?
-
Cunoștinte de limba germană, scris și vorbit (nivel avansat);
-
Studii superioare;
-
Cunoștinte avansate de operare MS Office (Excel, Word, Powerpoint);
-
Capacitate de organizare și planificare;
-
Respectarea termenelor, capacitate de decizie;
-
Persoană dinamică, proactivă;
-
Capacitatea de a gestiona mai multe activitaţi simultan;
-
Bune abilităţi de comunicare și coordonare;
-
Confidenţialitate și responsabilitate.
Ce oferim?
-
Oportunitatea de a face parte din echipa celei mai mari companii de retail din România
-
Pachet salarial atractiv
-
22 de zile de concediu care cresc în funcție de vechimea în companie
-
Tichete de masă începând cu prima zi în echipă
-
Asigurare voluntară de sănătate cu servicii medicale de înaltă calitate
-
Măsuri eficiente de dezvoltare în carieră și posibilitatea promovării interne
Vor fi contactați doar candidații care corespund cerințelor menționate mai sus.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
(JUNIOR) ASSOCIATE WITH GERMAN | FLEXIBLE INTERNSHIP IN AUDIT ACADEMY Aplica fara CV | |
Asistent Manager/ Secretariat Aplica fara CV | |
(JUNIOR) ASSOCIATE WITH FRENCH | FLEXIBLE INTERNSHIP IN AUDIT ACADEMY Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (132) |
Raporteaza eroarea la