Contabil (cu limbă franceză)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Contabil (cu limbă franceză) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.04.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Ne dorim un coleg autonom, cu abilități foarte bune de organizare și atenție la detalii pentru a se alătura Departamentului nostru Financiar–Contabil din Bucureşti.



    Pentru a reuși ai nevoie de:
    - Studii superioare, în domeniul economic/ contabilitate;
    - Operare MS Office nivel mediu;
    - Limba franceză nivel conversational (minim B1);
    - Capacitate de analiză şi atenţie la detalii;
    - Rigurozitate, perseverenţă si organizare;
    - Capacitatea de a lucra în echipă, sociabilitate şi atitudine pozitivă, dinamism.

    Responsabilitati

    Responsabilităţi:
    - Gestiunea contabilă a unui portofoliu de societăţi franceze;
    - Realizarea viramentelor către furnizori şi a plătilor inter-societăţi;
    - Tratarea somaţiilor de plată şi comunicarea cu furnizorii;
    - Reconcilierea şi controlul conturilor (bancă, furnizori, clienţi, conturi generale);
    - Lansarea amortizărilor;
    - Realizarea declaraţiilor de TVA.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Formare la nivelul companiei;
    - Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes;
    - Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    3000 - 4000 RON NET / luna
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (65)