Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Contabil cu limba franceză
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Contabil cu limba franceză active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 09.06.2017 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
Îți dorești o carieră în domeniul financiar-contabil?
Ești organizat, dinamic și pasionat de contabilitate?
Alătură-te echipei noastre din Constanța!
Cum ne dorim să fii:
- absolvent de studii superioare in domeniul economic;
- să ai cunoștințe contabile de bază;
- să ai experientă de operare pachet Microsoft Office;
- să lucrezi eficient în echipă;
- să fii proactiv;
- să relaționezi și să comunici usor;
- să cunoști limba franceză la nivel mediu (minim B1).
Responsabilitătile noului coleg:
- înregistrează și validează în contabilitate operațiunile specifice tipului de portofoliu gestionat;
- analizează principalele conturi de bilanț (furnizori, clienți, trezorerie, împrumuturi, datorii către instituții publice, salariați și alte organisme sociale);
- elaborează rapoartele privind reconcilieriea tranzacțiilor bancare (între conturile bancare și operațiunile înregistrate în contabilitate);
- verifică scadentarele facturilor aflate la plată;
- manipulează conturile de amortizare pentru diferitele bunuri aflate în patrimoniul societăților din portofoliu;
- comunică permanent cu furnizorii și colaboratorii în vederea obținerii/transmiterii de informații coerente asupra conturilor;
- oferă suport echipei de înregistrare facturi.
Beneficii:
- reale șanse de dezvoltare în cadrul unui departament care gestionează finanțele a peste 400 de companii internaționale;
- oferim training-uri de specialitate pentru dezvoltarea competențelor;
- echipă de tineri profesioniști pasionați de jobul nostru;
- mediu de lucru prietenos și dinamic;
- pachet salarial motivant + prime de performanță.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operator facturare - Baneasa BUCURESTI, | |
Paid TRANEESHIP - Economics BUCURESTI, | |
Financial Controller with German Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (467) |
Raporteaza eroarea la