Analist de afaceri - Asigurarea Veniturilor

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Analist de afaceri - Asigurarea Veniturilor active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.03.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Cerinţele postului

    Studii:
    •Studii superioare tehnice sau economice;


    Experienţa în muncă:
    •Minim 3 ani într-un mediu expus analizei de procese de business şi analizelor de date (business/ process development);
    •Expunerea la industria de telecomunicaţii;
    •Implicarea în dezvoltarea proceselor de vânzare/ cumpărare de produse/ servicii;
    •Implicarea/ conducerea de proiecte reprezintă un avantaj;


    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
    •Microsoft Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Access);
    •Cunoştinţele SQL reprezintă un avantaj;
    •Limba engleză fluent;
    •Gândire analitică, capacitate de sinteză şi abilităţi inter-personale de comunicare dezvoltate;
    •Orientarea catre client si catre rezultate;
    •Capacitatea de a derula simultan proiecte multiple.


    Responsabilitati

    SCOP:

    Se asigura de buna desfasurare a proceselor care contribuie la generarea de venituri si le monitorizeaza prin aplicatii specifice, analize si rapoarte astfel incat toate sursele curente si viitoare de venituri sa fie inregistrate, prelucrate si facturate corect si complet.



    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
    •Efectuează audituri tehnice şi financiare ale sistemelor, aplicatiilor si elementelor de retea care generează, transferă sau procesează date legate de venituri;
    •Monitorizeaza si raporteaza incidentele legate de potentialele pierderi de venituri, in sistemele dedicate asigurarii veniturilor sau prin analize de date efectuate ad-hoc;
    •Creează şi aplică proceduri complexe operaţionale, financiare, tehnice şi investigative pentru produse/ servicii pentru a detecta şi preveni orice pierdere, intenţionată sau accidentală;
    •Colectează informaţii legate de facturare pentru produsele lansate şi bazate pe noua tehnologie; se asigură că actualizează la timp metodologiile, instrumentele, programele de lucru legate de asigurarea veniturilor;
    •Participă la proiectele pentru dezvoltare de noi produse şi servicii cu scopul de a identifica ariile cu un potenţial risc pentru pierderea de venituri, de a solicita schimbări tehnice şi măsuri proactive pentru prevenirea veniturilor;
    •Realizeaza analize si rapoarte ad-hoc pentru situatiile de pierderi de venit semnalate/ identificate in cadrul activitatii de asigurare a veniturilor;
    •Pregateste rapoarte de activitate, lunare, trimestriale si ori de cate ori i se solicita.
    •Îndeplineşte sarcini specifice departamentului, pentru companiile Telekom Romania Group (TRG) şi/sau din echipele internaţionale relevante ale grupurilor DT/OTE, conform dispoziţiilor primite de la şefii ierarhici, în limita competenţelor şi ariilor de responsabilitate.


    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Constanta, Job national

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (33)