Order Management Specialist with English for HPE

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Order Management Specialist with English for HPE active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.06.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    2. Cunoştinţe fluente de limba engleză
    3. Excelente aptitudini de comunicare
    4. Experienta in lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word si PowerPoint
    5. Simţ practic al afacerilor
    1. Orientare către client � ţine întotdeauna cont de client
    2. Bune Abilitati de planificare/organizare
    3. Orientare catre rezultat
    4. Foarte valoros individual, dar un foarte bun coechipier
    5. Flexibil şi adaptabil
    6. Pronuntate aptitudini analitice
    7. Nivel inalt de acuratete, atentie la detalii
    8. Capacitate de analiza
    9. Abilitatea de a lucra sub presiune
    10. Respectă termenele limită convenite pentru acţiune
    11. Orientat catre continua dezvoltare

    Responsabilitati

    Suntem in cautarea unor candidati pentru rolul de Customer Support Representative with Spanish pentru clientul nostru Hewlett Packard Enterprise.

    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

    1. Suport Operational acordat clientilor/partenerilor HP
    a. Furnizarea de suport clientilor/partenerilor, zilnic, via telefon si mail
    b. Gestioneaza si coordoneaza fiecare cerere de programare a comezii si prioritizare impreuna cu furnizorii pentru a indeplini asteptarile partenerului/clientului
    c. Gestioneaza solicitari care provin de la client/partener si de la departamentele interne
    d. Informeaza coordonatorul echipei de indata ce o problema apare
    2. Procesarea comenzii
    a. Responsabil pentru comenzile si solicitarile care vin de la client/partener
    b. Administreaza comenzile si problemele ridicate de catre echipa de Support Comenzi.
    c. Responsabil de incadrarea in intervalele stabilite la nivel de afacere pentru timpii de raspuns si de reactie pentru situatii sau procese bine definite
    3. Sprijin pentru Centrul de Servicii din India
    a. Gestionarea interactiunilor zilnice cu echipa de support comenzi, gasirea de solutii la problemele si situatiile aparute, furnizarea de informatii de process atunci cand este nevoie
    b. Se asigura ca standardele agreate in privinta furnizarii serviciilor sunt indeplinite
    4. Comunicarea
    a. Actioneaza ca si punct unic de contact pentru client/partener pentru a asigura satisfactia acestuia
    b. Comunica toate informatiile relevante catre client/partener care se regasesc in aria sa de responsabilitate
    c. Asigura interfata cu partenerul/clientul pentru toate tarile, birourile locale, departamentele de contractare, urmarire a incasarii, logistica si furnizorii din toata lumea
    d. Mentine contacte stranse cu echipa de vanzari din tara respectiva
    5. Managementul comenzilor in curs de rezolvare
    a. Monitorizarea proactiva a comenzilor nerezolvate utilizand diferite instrumente si rapoarte � desfasurarea activitatii cu evitare a escalarilor
    b. Furnizarea de vizibilitate continua a situatiei comenzilor in curs de rezolvare catre client/partener si deparatmentele nationale, in special in timpul sfarsitului de trimestru si de an fiscal
    c. Asigura comunicarea catre client/partener si echipa de vanzari a HP intr-o maniera structurata si cu informatii de calitate referitoare la problemele care afecteaza comenzile in curs de rezolvare
    d. Gestioneaza situatii speciale si exceptionale (e.g. retururi, modificari de comenzi, coordonare a livrarii)

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (259)