Contabil Senior

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EBC active.


Vezi toate job-urile Contabil Senior active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: EBC
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.03.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem compania de resurse umane care identifică, integrează și administrează eficient personalul de care au nevoie clienții români și internaționali. La noi vei găsi nu doar oportunități de muncă, ci și susținerea morală de care poate mai ai nevoie pentru a prinde curaj. Vom fi lângă tine în timpul interviului cu angajatorul și vom păstra o comunicare transparentă pe toată durata procesului de recrutare.

    Nu uita: Jobul ideal este locul de întâlnire al candidaților și companiilor care se potrivesc, iar noi știm să creăm astfel de locuri de întâlnire.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate;
    - Experiența în domeniul financiar contabil – minim 3 ani;
    - Contabilitate romaneasca si internationala, notiuni IFRS;
    - Cunostinte de HR Admin si Payroll;
    - Utilizarea programelor de contabilitate, de preferat dar nu obligatoriu, Saga sau Wizcount;
    - Utilizarea Microsoft Excel – nivel avansat;
    - Limba engleză – nivel avansat;
    - Adaptabilitate si flexibilitate intr-un mediu multi-cultural.

    Responsabilitati

    - Înregistrează facturile emise pentru clienții interni (externi dacă este cazul);
    - Înregistrează încasările și plățile în lei și valută conform extrasului de cont;
    - Operează încasările și plățile în numerar conform registrelor de casă;
    - Operează avansurile din trezorerie conform deconturilor;
    - Înregistrează deconturile de cheltuieli;
    - Înregistrează facturile de furnizori interni și externi;
    - Efectuează plățile zilnice/periodice conform scadențarului în sistemul de plăți online și pune la dispoziție șefului de departament și directorului general plățile spre aprobare;
    - Întocmește declarațiile lunare sau periodice conform cerințelor în vigoare, printre care: D300 TVA, D100, D112, D394, D390;
    - Va menține evidența mijloacelor fixe din patrimoniu prin urmărirea amortizării acestora și reconcilierea cu conturile contabile;
    - Întocmește săptămânal lista facturilor emise și neîncasate și lista avansurilor disponibile în lei;
    - Întocmește balanțe de verificare pentru clienți și furnizori;
    - Urmărește scadențarul de plăți atât al funizorilor cât și al deconturilor;
    - Întocmește liste de avansuri din trezorerie.

    Alte informatii

    - Salariu atractiv;
    - Mediu de lucru placut;
    - Posibilitatea unei colaborări pe termen lung.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (128)