Warehouse Admin

This job is no longer active!

View all jobs Danone active


View all jobs Warehouse Admin active on Hipo.ro

View all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.ro


Employer: Danone
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • Job type: full-time
    Job level: 0 - 1 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 08.11.2017
    Remote work: On-site
    Short company description

    Povestea DANONE a început acum mai bine 100 de ani cu un vis. Cel al unui mic antreprenor, Issac Carasso, de a îmbunatăți starea de sănătate a oamenilor care sufereau de probleme intestinale. În spatele realizării acestui vis s-au aflat de-a lungul anilor mii de oameni și lideri extraordinari. Astazi, Danone este o companie globală, cu un portofoliu extins care conține lactate proaspete, produse pe bază de plante, nutriție infantilă, apă minerală îmbuteliată și nutriție medicală.

    Vei fi parte a unei echipe care-ți va oferi satisfacția de a face bine, parte a unei companii care aspiră la a avea un impact pozitiv în comunitate și pentru lumea înconjurătoare, prin produsele pe care le oferă și practicile după care se conduce.
    Vei contribui la misiunea noastră, de a oferi oamenilor o sănătate mai bună, într-un mod sustenabil, și vei lucra într-un mediu care pune accent pe starea de bine. Valorizăm spiritul de inițiativă și apreciem inovația: fiecare dintre angajații noștri este încurajat să învețe și să crească.

    Imbrățișăm diversitatea în organizația noastră. Aceasta înseamnă ca acordăm atenție deplină și echitabilă tuturor candidaților infiferent de rasă, culoare, religie, vârstă, sex, orientare sexuală, identitate de gen, opinie politică, origine națională și dizabilitate sau stare de sănătate.

    Hai și tu în echipa Danone!

    Requirements

    Profilul persoanei care va ocupa postul:
    - Experienta de munca: 1 an in pozitie similara, sau cu interactiune pe domeniu

    Abilitati & Competente:
    - comunicativa
    - persoana foarte bine organizata
    - calma, cu interes pentru detalii, pentru a verifica date
    - lucru cu cifre sau numere, date numerice
    - lucrul in conditii de stress si presiune a timpului
    - cunostinte minime de managementul stocului
    - cunostinte minime de contabilitate primara
    - atitudine pozitiva

    Cunostinte PC:
    - Excel-avansat
    - Word, PowerPoint-nivel mediu
    - SAP-avantaj

    Responsibilities

    Scopul pozitiei de Administrator depozit este acela de a monitoriza permanent stocul din Depozitul Central si de a gestiona livrarile.

    Pozitia presupune lucrul in schimburi.

    MANAGEMENTUL STOCURILOR
    1. Realizeaza managementul stocurilor (orice miscare de marfa) si verifica documentele legate de stocuri.
    2. Verifica si monitorizeaza continuu stocurile din depozit;
    3. Raporteaza diferentele de inventar superiorului direct;

    MANAGEMENTUL LIVRARILOR SI DOCUMENTE SPECIALE
    1. Monitorizeaza statusul livrarilor in functie de programul de transport; In caz de intarziere, contacteaza echipa Order Support
    2. Monitorizeaza confirmarea bonului de pregatire comanda si corecteaza eventualele erori
    3. Genereaza, printeaza si distribuie documentele de livrare (facturi, chitante si avize de expeditie);
    4. Verifica, genereaza si printeaza documentele specifice miscarilor speciale

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (53)