Specialist Relatii Clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Specialist Relatii Clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Educatie - Training
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.03.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Partenerul nostru este o companie de training cu sediul Bucuresti (in zona centrala), avand experienta de 12 ani in domeniu ce doreste extinderea echipei. Peste 40.000 de clienti (inclusiv companii renumite) au beneficiat de serviciile companiei de training. In momentul actual compania are in portofoliu peste 40 de cursuri pe care le organizeaza, in domenii ca: IT, Contabilitate, HR, Securitatea muncii, Limbi straine.

    Cerinte:

    - Minim un an experienta in lucrul direct cu clientii (face to face, nu doar telefonic);
    - Studii universitare finalizate;
    - Excelente abilitati de comunicare verbala (fluenta in comunicare, persuasiune);
    - Foarte bune abilitati de comunicare scrisa (capacitatea de a raspunde in timp scurt la e-mail-uri, exprimare clara si corecta in scris);
    - Capacitatea de a lucra cu termene limita;
    - Capacitatea de a se organiza si de a lucra eficient, atat individual cat si in echipa;
    - Capacitate de invatare rapida si de a gestiona mai multe sarcini simultan;
    - Capacitate de a lua decizii si de a solutiona cerintele clientilor;
    - Persoana proactiva, inovativa, ordonata, atenta la detalii;
    - Cunostintele de contabilitate primara reprezinta un avantaj.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    Relationarea cu clientii:
    - Cunoasterea foarte buna a serviciilor companiei;
    - Prezentarea serviciilor si consilierea clientilor in vederea alegerii cursului potrivit nevoilor acestora (prin e-mail, telefon, face to face);
    - Solutionarea eficienta a cerintelor clientilor si promovarea serviciilor;
    - Consilierea clientilor privind inscrierea la cursuri (dosarul de inscriere, modalitati de plata) sau orice alte informatii despre serviciile companiei;
    - Evidenta computerizata a clientilor.

    Contabilitate primara:
    - Intocmirea documentelor contabile utilizand un soft contabil (se asigura training);
    - Incasarea taxelor de la clienti si emiterea facturilor;
    - Monitorizarea platilor.

    Administrativ:
    - Pregatirea materialelor pentru cursuri;
    - Programarea examenelor si pregatirea documentelor pentru acestea;
    - Eliberarea adeverintelor si diplomelor.

    Beneficii:
    - Contract de munca pe perioada nedeterminata;
    - Tichete de masa;
    - Spor pentru zilele de sambata lucrate si zile libere in compensatie, in timpul saptamanii;
    - Mediu de lucru placut, stabil, intr-o echipa de profesionisti;
    - Decontare transport local (RATB/Metrou).

    Cod Anunt: 130217AS

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (95)