Consilier Clienti - MIOVENI

Acest job nu mai este activ!


Vezi toate job-urile Consilier Clienti - MIOVENI active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: confidential
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Mioveni
  • Actualizat la: 22.03.2017
    Remote work: On-site
    Cerinte

    Experienţă în vânzări (dar ne mulţumim şi cu entuziasm şi atitudine proactivă)!
    Abilități de comunicare și convingere dezvoltate!
    Cunoștințe de operare calculator.
    Orientare spre client!
    Abilități de lucru în echipă și capacitatea de adaptare la schimbare.
    Orientare către rezultate si perseverenta!
    Cunoștințe minime despre networking (cablu, fibră optică, wireless), televiuziune și telefonie.
    Constituie avantaj dacă experiența în operaţii cu numerar/de casă și contabilitate primară.
    Minim studii medii finalizate.

    Responsabilitati

    Magazin (60%):

    Vei consilia clienţii (întâmpini amabil, asiguri asistenţă şi oferi informații conform Standardelor Companiei, pe toată durata petrecută în magazin).
    Identifici nevoile specifice fiecărui client.
    Prezinți proactiv și oferi suport în testarea produselor tuturor clienților potențiali și existenți cu scopul vânzării serviciilor Companiei, pentru a atinge obiectivele de vânzare stabilite.
    Asiguri gestiunea și creșterea portofoliului de clienți prin realizarea targetelor de vânzări, reducerea churn-ului si administrarea operationala eficienta a magazinului.
    Înregistrezi contractele şi modificările efectuate în conturile clienţilor.
    Lucrezi simultan cu mai multe aplicaţii.
    Esti responsabil de gestionarea situaţiilor ce ţin de echipamentele şi serviciile clienţilor.
    Înregistrezi şi te asiguri că sesizările clienţilor sunt rezolvate în timpul agreat;
    Încasezi facturile clienţilor.
    La solicitarea clienţilor verifici facturile şi situaţia plăţilor; soluţionezi cazurile în care situația plăților sau facturile emise nu sunt corecte.
    Administrezi corect și riguros numerarul încasat; ești responsabil de corectitudinea înregistărilor și de predarea banilor.
    Execuți operațiuni de contabilitate primară.
    Alte activități specifice.
    Înlocuire concedii pentru magazinul din Curtea de Argeș.

    VÂNZARE PE TEREN - door to door (40%):

    Vânzare din uşă în uşă (activitate de teren).
    Vei prezenta şi promova serviciile companiei către persoanele fizice, la domiciliul acestora, cu scopul de a atrage noi clienți.

    Alte informatii

    Te asteaptă o echipă motivată, pachet salarial atractiv; bonusuri pe măsura rezultatelor și training de specializare.

    Iubim succesul și ne place să aducem tehnologia mai aproape de oameni, prin servicii simple, ușor de folosit, de care clienții noștrii se vor îndrăgosti!

    Este ceea ce îți dorești?

    Atunci te poți alătura echipei noastre, una dintre cele mai mari companii de telecomunicații de pe piață (TV, NET, TEL), lideri în domeniul inovației în tehnologie. Suntem în continua dezvoltare, iar acum ne mărim echipa Retail.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Mioveni, Pitesti,