Specialist Debite

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Suntem membri Liberty Global, liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu. Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei Upc România! Detalii pe www.upc.ro

    Cerinte

    Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica, pasionata de dezvoltarea profesionala?
    Ai abilitati foarte bune de comunicare, ascultare si negociere?
    Vorbesti limba engleza la nivel mediu si folosesti frecvent aplicatiile Microsoft (Word, Excel)?
    Interactionezi cu usurinta cu ceilalti si iti place sa gasesti solutii rapid?
    Esti atent la detalii si esti foarte bine organizat?
    Daca ai raspuns afirmativ intrebarilor de mai sus asteptam cu nerabdare aplicatia ta!

    In cazul in care ai experienta pe un rol similar ne-ai impresionat deja!

    Responsabilitati

    Ce vei face in echipa noastra?

    • Contactezi telefonic clientii B2B pentru a le comunica scadentele de plata, inregistrarile de pe facturi si metodele de plata;

    • Asiguri recuperarea debitelor restante in urma discutiilor avute cu clientii, aplicand procedurile si tehnicile valabile;

    • Prelucrezi reclamatiile clientilor si colaborezi cu departamentele responsabile pentru solutionarea acestora;

    Ce oferim?

    • Lucru intr-o echipa de profesionisti energici si perseverenti;

    • Dezvoltare profesionala intr-o companie multinationala;

    • Bonuri de masa, abonament medical si alte facilitati de interes personal.