Relationship Manager Retail - Bucuresti

Angajator: Credit Europe Bank (Romania)
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    Credit Europe Bank Romania asigură o gamă largă de produse şi servicii către persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii, prin intermediul unei reţele alcătuite din 57 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru, precum şi prin canale alternative de distribuţie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet şi Phone Banking.
    Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi la www.crediteurope.ro, www.cardavantaj.roprecum

    În 2013 Credit Europe Bank (România) S.A. a aniversat 20 de ani de prezenţă pe piaţa locală. Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, banca activează încă din 1993 sub titulatura Banca de Credit Comercial şi Industrial, ulterior ca Finansbank (2000) şi apoi, din 2007, în urma unui proces de rebranding, sub numele de Credit Europe Bank România.
    Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi pe www.crediteurope.ro; www.cardavantaj.ro si www.optimocard.ro

    Cerinte

    • Minim 1 an experienta in domeniul financiar-bancar in vanzari,
    • Abilitati de comunicare, relationare si negociere,
    • Abilitati foarte bune de vanzare,
    • Orientare catre client si catre performanta,
    • Abilitati planificare si de a lucra sub presiune,
    • Disponibilitate pentru activitate de teren,
    • Cunostinte de Limba Engleza - nivel mediu,
    • Studii superioare finalizate.

    Responsabilitati

    • Este principala persoana de contact intre Banca si fiecare client din portofoliu alocat,
    • Identifica oportunitatile de pe piata si intocmeste planuri de atragere a clientelei, organizand vizite periodice la potentiali client,
    • Indeplineste obiectivele de vanzari stabilite,
    • Promoveaza, negociaza, prezinta clientilor existenti/potentiali oferte referitoare la produsele si serviciile Bancii,
    • Asigura cresterea vanzarilor de produse si servicii destinate clientilor persoane fizice in cadrul segmentelor vizate si initiaza vanzari in sistem cross-selling a produselor si serviciilor Bancii,
    • Cunoaste produsele si serviciile oferite de Banca, precum si cele oferite de concurenta,
    • Mentine contactul permanent cu clientii existenti ai Bancii si le prezinta ofertele Bancii,
    • Propune solutii pentru imbunatatirea calitatii produselor si serviciilor oferite de Banca.