Consilier Suport Comercial Relatii Clienti - Back Office

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile Consilier Suport Comercial Relatii Clienti - Back Office active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.09.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!

    Cerinte

    • Experienta anterioara in Customer Care (minim 1 an)
    • Orientare catre client
    • Abilitati de comunicare si ascultare (in echipa si in lucrul cu clientul extern)
    • Flexibilitate, deschidere la sugestii, optimist, dorinta de perfectionare continua
    • Orientare catre rezultate, catre rezolvarea problemelor, perseverenta, proactivitate
    • Studii superioare, de preferat profil economic
    • Cunoasterea limbii engleze vorbite si scrise cel putin la nivel mediu
    • Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul
    • Cunostinte medii de utilizare pachetului Microsoft Office

    Responsabilitati

    • Preia si inregistreaza in baza de date reclamatiile/solicitarile/incidentele comunicate de catre clienti prin intermediul e-mail, fax, scrisori, sms sau un alt canal de comunicare disponibil clientilor, ce se afla in responsabilitatea echipei Back Office. Este responsabil de rezolvarea acestor solicitari, conform procedurilor in vigoare si a KPI-urile stabilite;
    • Urmareste si rezolva solicitarile specifice rolului de suport al echipei Back Office, solicitari primite prin intermediul aplicatiilor CRM sau a altor aplicatii IT specifice;
    • Escaladeaza situatiile nerezolvate in timpul stabilit catre nivelele superioare urmarind situatiile pana la finalizarea lor si informand permanent clientii asupra stadiului lor de rezolvare;
    • Este responsabil de acordarea corecta a creditelor rezultate in urma analizarii reclamatiilor/solicitarilor primite de la clienti respectand procedura si instructiunile de lucru in vigoare
    • Este responsabil de efectuarea corectiilor in baza de date rezultate ca urmare a erorilor ce sunt identificate de catre echipa de calitate.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Alt oras,

    Vezi job-uri similare (289)