Asistent Administrativ Iasi

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent Administrativ Iasi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 06.05.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Est-ce que tu connais la langue Française?
    Aimerais-tu nous joindre dans l’équipe Support Administratif?
    Si tu es bien organisé(e), dynamique et impliqué(e) nous voulons te connaitre!



    Pentru reușita în această misiune este nevoie de:





    Cunoașterea limbii franceze la nivel avansat (minim B2); 

    Cunoștințe de utilizare a pachetului Office; 

    Atenție distributivă și la detalii; 

    Excelente capacități de organizare; 

    Experiență profesională în domeniul administrativ reprezintă un avantaj.

    Responsabilitati

    În calitate de Asistent administrativ vorbitor de limbă franceză, principalele tale misiuni vor fi:





    Gestionarea apelurilor telefonice primite de la clienții mulțumiți/nemulțumiți și actualizarea bazelor de date; 

    Tratarea taskurilor aferente gestionării parcului auto (crearea autovehiculor în programul de gestiune, tratarea amenzilor auto, introducerea facturilor de mentenanța în programul de gestiune, pregătire documente pentru vânzare autovehicule etc); 

    Redactarea corespondenței de afaceri necesare desfășurării activității zilnice (mail-uri, diverse curiere); 

    Preluarea, înregistrarea, distribuirea documentelor sau informațiilor către departamentele implicate, îndosarierea și arhivarea corespondenței și mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați.

    Alte informatii

    Și pentru că apreciem implicarea, oferim următoarele beneficii:



    Formare de specialitate; 
    Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu de lucru dinamic și profesionist; 
    Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Iasi,

    BUCURESTI, Strainatate, Iasi,