Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Contabil
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Scoala de Valori active.Vezi toate job-urile Contabil active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro |
Angajator: | Scoala de Valori |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23.05.2017 |
Remote work: | On-site |
ȘCOALA DE VALORI este o organizație non-guvernamentală, non-profit, care îi îndrumă pe tineri să-și descopere valorile și să-și antreneze potențialul, astfel încât să-și dezvolte atitudini și comportamente prosociale și sa fie pregătiți pentru viitorul mereu în schimbare.
De 10 ani deschidem drumuri în educație, care au început să se intersecteze și să formeze un ecosistem orientat spre dezvoltarea tinerei generații.
Misiunea noastră este de a călăuzi tinerii să învețe să devină creatorii propriilor lor vieți.
- Între 1-3 ani experiență în domeniul contabilității;
- Absolvent studii superioare de profil economic (de preferat Finanţe-Bănci sau Contabilitate);
- Capacitate de analiză şi sinteză;
- Abilităţi de organizare şi orientat către soluţionarea problemelor
- Atent/ă la detalii, având capacitatea de a lucra cu cifre;
- Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situaţii de criză;
- Abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini;
- Capacitate de decizie şi asumarea responsabilităţii;
- Cunoştinţe avansate: Microsoft Office, Google Drive.
- Înregistrarea în evidența contabilă a tuturor facturilor de vânzare/cumpărare, și a celorlalte documente de ordin financiar, precum și a tuturor operațiunilor de ordin financiar-contabil;
- Repartizarea cheltuielilor pe centre de cost;
- Menținerea la zi a jurnalelor de vânzări și cumpărări, întocmirea deconturilor de cheltuieli;
- Verificare și înregistrare deconturi de cheltuieli, dispoziții de plată/încasare și chitanțe, evidența registrului de casierie;
- Responsabil de confirmarea soldurilor cu clienții și furnizorii;
- Întocmirea tuturor rapoartelor predefinite în vederea efectuării lucrărilor de închidere de lună/trimestru/semestru/an (rapoarte strict legate de obiectivul postului);
- Generează din sistemul informatic și verifică corectitudinea fișierului de plăți;
- Menținerea biroului/documentelor în bună ordine, urmărirea corectitudinii și parcursului documentelor comerciale;
- Elaborarea rapoartelor și a situațiilor specifice de activitate solicitate de management;
- Documentarea permanentă cu privire la modificările legislației în domeniul contabil și al fiscalității;
- Întâlniri lunare cu firma de expertiză contabilă pentru verificarea înregistrărilor în contabilitate;
- Transmiterea documentelor de ordin – financiar către firma de expertiză contabilă.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Contabil Aplica fara CV | |
Contabil junior/Junior Accountant/Economist 3000 - 4000 RON NET / luna | |
Contabil senior – IFRS- sistem bancar Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (64) |
Raporteaza eroarea la