Contabil

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Crosswork active.


Vezi toate job-urile Contabil active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Crosswork
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 11.04.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Crosswork este o companie de recrutare la nivel national, cu birouri in Bucuresti si Iasi, ce ofera atat servicii de recrutare cat si de munca temporara si administrare de personal.

    Cerinte

    1. Obligatoriu experienta prelucrare date in Winmentor.
    2. Solide cunostinte MS Office.
    3. Excelente abilitati de organizare, prioritizare si respectarea deadline-urilor.
    4. Abilitati de comunicare si lucru in echipa, seriozitate.
    5. Experienta pe un post similar.
    6. Cunostinte medii limba engleza - criteriu eliminatoriu!
    7. Cunostinte minime de legislatie financiar-contabila.

    Responsabilitati

    1. Prelucrare documente in vederea inregistrarii lor in Contabilitate; urmarire avize de expeditie, documente de transport.
    2. Inregistrare documente: facturi intrari (achizitii nationale, intracomunitare, importuri), facturi iesire (facturi nationale, livrari intracomunitare, exporturi).
    3. Arhivare documente: facturi, avize de insotire marfa, casa, banca.
    4. Efectuare inventar la inceputul lunii, in baza listelor primite. Valorificare si prelucrare rezultate inventariere. Participare la inventarierea anuala.
    5. Operatii de casa: eliberare numerar, intocmire dispozitii de plata, urmarire justificare avansuri acordate.
    6. Mentinere relatii cu celelalte departamente: urmarire comenzi lansate, inmanare pentru semnare a unor documente (NIR-uri, bonuri de consum, note de transfer, note de predare), intocmire diverse procese verbale (de punere in functiune utillaje, de marire a valorii unor utillaje etc).
    7. Efectuare diverse deplasari la banca, Finante, Primarie etc.
    8. Scanare documente si urmarire plati la furnizori.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid