Operator call center (inbound) – Daune - Groupama

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Operator call center (inbound) – Daune - Groupama active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 19.04.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - lucru cu volum mare de informații
    - persoana constiincioasa
    - comunicativ
    - empatic
    - deschis catre a relationa cu oamenii

    Responsabilitati

    SARCINI ŞI RESPONSABILITĂŢI SPECIFICE
     Preia solicitarile primite de la clienti si parteneri prin telefon, urmeaza scenariile prestabilite de comunicare;
     Extrage/ obtine datele necesare de la client pentru identificarea poliţei de asigurare (tip poliţă/ nume/ CNP/ numar poliţă/ numar inmatriculare/ serie sasiu);
     Crează si atribuie avizarea daunei in aplicatia specifica, în strictă conformitate cu procedurile specifice;
     Transmite colegilor implicati in instrumentarea dosarelor de dauna informatiile obtinute de la clienti, pentru a verifica statusul dosarului de dauna si pentru a raspunde solicitarilor clientilor;
     Redirectioneaza clientul către persoanele/ departamentele responsabile pentru solutionarea problemelor care depasesc limitele sale de competenta;
     Participa la activitatile de sondare a satisfactiei clientilor (satisfactia fata de instrumentarea daunelor, fata de produs, apeluri de “bun venit”, etc.);
     Contribuie la identificarea oportunitatilor de vanzare si colaboreaza cu reteaua de vanzari in vederea valorificarii acestora;
     Orice alte activitati, sarcini si responsabilitati solicitate de superiorul direct in conformitate cu natura si specificul postului.
     Elaborează şi transmite situatii şi raportări (periodice şi ocazionale), conform solicitarilor si normelor / procedurilor / regulamentelor / deciziilor (si altor asemenea) interne /

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Cluj Napoca,

    Cluj Napoca,

    Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (5)