Functionar administrativ

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Contexpert active.


Vezi toate job-urile Functionar administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Contexpert
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.03.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Membra a HLB International, Contexpert este o companie de top din Romania care ofera inca din 1996, servicii de contabilitate, consultanta fiscala, audit, inventariere, salarizare si administrare de personal (locul 5 in topul companiilor de contabilitate din Bucuresti, potrivit CECCAR).

    Creata in 1969, HLB este o retea internationala dinamica de consultanta de business care serveste clienti din peste 130 de tari, cu peste 600 de birouri in lume, 1900 de parteneri si peste 17000 de profesionisti. Membrii HLB si-au construit o reputatie puternica in tarile lor si proiecteaza o identitate globala comuna, promovand expertiza locala cu performanta internationala.

    Contexpert s-a nascut in urma cu 19 ani dintr-o initiativa indrazneata si a devenit o afacere de succes prin dedicatia totala a managementului si a angajatilor sai. In prezent, Contexpert este o companie respectata in mediul de afaceri romanesc, avand un portofoliu de peste 300 de companii nationale si multinationale ce deruleaza afaceri cu cifre de piata semnificative.

    Serviciile de calitate si oamenii sunt cele mai importante resurse pentru companie. S-a investit in ei si s-a creat o structura flexibila de promovare, in care fiecare isi poate gasi calea spre dezvoltarea profesionala. Managementul companiei a ales sa puna pret pe delegarea responsabilitatilor si cresterea continua bazata pe evolutia si specializarea echipei. Drept urmare, fiecare membru din echipa este incurajat sa devina din ce in ce mai bun in ceea ce face si sa reprezinta o sursa de inspiratie pentru cei aflati la inceput de cariera.

    Cerinte

    Cautam o colega care să se alăture echipei noastre si sa ne ofere suport administrativ. Poziția este entry-level, experiența nu este necesara, însă ne-ar plăcea să fii o persoană foarte serioasa, cu competente de utilizare MS Office si deschisa spre sarcini repetitive.

    Cum ar trebui sa fie noul nostru coleg?

    - sa fie serios, constiincios si organizat
    - sa fie o persoana atenta la detalii
    - sa aiba bune cunostinte de operare PC

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    - scanarea tuturor facturilor primite
    - salvarea facturilor in sistem si arhivarea electronica a lor
    - verificarea introducerii corecte a facturilor (furnizor, numar factura, data, adresa etc)

    Alte informatii

    - locul de desfasurare al activitatii este in Sector 6 (langa Mall Plaza Romania)
    - salariul este de 1100 lei net
    - angajarea este pe perioada determinata, pana la data de 30.09.2017

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (40)