POSM Clerk

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Ursus Breweries active.


Vezi toate job-urile POSM Clerk active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Ursus Breweries
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.03.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem este cel mai mare producător de bere din România, cu un portofoliu de mărci puternice, cu care ne mândrim și pe care le iubesc milioane de români. Prietenia, pasiunea și dezvoltarea ne însuflețesc pe toți, fie că vorbim de colegii din fabricile noastre (din Brașov, Buzău, Cluj-Napoca și Timișoara), din depozite, de pe teren sau din sediul central din București.

    Povestea Ursus Breweries e împletită cu povestea fiecărui om din echipa noastră.

    Cerinte

    o Operare Microsoft Excel nivel foarte bun (formule, pivoti, sortari, filtrari, organizarea informatiei, etc);
    o Foarte buna cunoastere a limbii engleze (scris, vorbit);
    o Operare Microsoft Office la nivel bun (Word, Outlook, etc);
    o Atentie la detalii si la calitatea informatiei;
    o Buna capacitate de organizare (se lucreaza pe multe proiecte in paralel)
    o Capacitate foarte buna de a comunica corect si eficient la toate nivelurile, atat verbal cat si in scris;
    o Preferabil, o familiarizare cu sistemele SAP, C-Mat, SRM sau alte solutii de gestiune a intreprinderii sau gestiunea achizitiei;
    o De dorit - Intelegerea proceselor legate de CAM si POSM (prin experienta anterioara)

    Responsabilitati

    o Contribuie la buna desfasurare a procesului de achizitie pentru POSM-urile generice si de campanie prin realizarea transcrierii comenzilor in sistemul integrat de gestiune SAP;
    o Mentinere legatura pe probleme administrative si de coordonare a comenzilor de aprovizionare cu POSM
    o Contribuie la buna desfasurare a procesului de distributie pentru POSM-urile generice si de campanie catre depozitele de POSM ale Ursus sau ale distribuitorilor, prin operare in Sistemul CRM si SAP;
    o Asigura un flux acurat si eficient de informatii legate de stadiul comenzilor de POSM si Active Comerciale
    o Tine legatura cu furnizorii in ceea ce priveste derularea partii logistice a comezilor de POSM si Active Comerciale.
    o Monitorizeaza respectarea timpului de livrare si acuratetea documentelor din proces (avize, facturi, receptii), corecteaza sau raporteaza incidentele, monitorizeaza si evalueaza riscul de intarziere, cauta activ solutii de rezolvare, propune si implementeaza.
    o Intocmeste rapoarte si comunicari pe tema stadiului comenzilor si livrarilor de POSM si Active Comerciale si le transmite in organizatie catre clientii interni;
    o Asigura suport administrativ colegilor RCM/RPBM pentru proiectele de tailored branding, transcriind comenzile acestora in
    o Asigura suport in realizarea de diverse situatii financiare care au legatura cu POSM;
    o Asigura suport in instruirea furnizorilor pentru buna intocmire a documentelor referitoare la POSM;
    o Asigura suport in mentinerea catalogului de SKU’s (POSM si CAM).

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (4)