Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Consilier Clienti - PREDEAL
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile UPC Romania active.Vezi toate job-urile Consilier Clienti - PREDEAL active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | UPC Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.03.2017 |
Remote work: | On-site |
Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!
Noi credem că tu:
Ai experienţă în vânzări (dar ne mulţumim şi cu entuziasm şi atitudine proactivă)!
Ai abilități de comunicare și convingere dezvoltate!
Ai cunoștințe de operare calculator.
Ești orientat spre client!
Ai abilități de lucru în echipă și capacitatea de adaptare la schimbare.
Ești orientat către rezultate si esti perseverent!
Ai cunoștințe minime despre networking (cablu, fibră optică, wireless), televiuziune și telefonie.
Poți avea un avantaj dacă ai experiență în operaţii cu numerar/de casă și contabilitate primară.
Ai minim studii medii finalizate.
Ce vei face:
Consiliezi clienţii (întâmpini amabil, asiguri asistenţă şi oferi informații conform Standardelor Companiei, pe toată durata petrecută în magazin).
Identifici nevoile specifice fiecărui client.
Prezinți proactiv și oferi suport în testarea produselor tuturor clienților potențiali și existenți cu scopul vânzării serviciilor Companiei, pentru a atinge obiectivele de vânzare stabilite.
Asiguri gestiunea și creșterea portofoliului de clienți prin: realizarea targetelor de vânzări; retentia clientilor; fidelizarea clientilor si administrarea operationala eficienta a magazinului.
Înregistrezi contractele şi modificările efectuate în conturile clienţilor.
Lucrezi simultan cu mai multe aplicaţii.
Esti responsabil de gestionarea situaţiilor ce ţin de echipamentele şi serviciile clienţilor.
Înregistrezi şi te asiguri că sesizările clienţilor sunt rezolvate în timpul agreat;
Încasezi facturile clienţilor.
La solicitarea clienţilor verifici facturile şi situaţia plăţilor; soluţionezi cazurile în care situația plăților sau facturile emise nu sunt corecte.
Administrezi corect și riguros numerarul încasat; ești responsabil de corectitudinea înregistărilor și de predarea banilor.
Execuți operațiuni de contabilitate primară.
Alte activități specifice.
În echipa noastră:
Iubim succesul și ne place să aducem tehnologia mai aproape de oameni, prin servicii simple, ușor de folosit, de care clienții noștrii se vor îndrăgosti!
Ai cei mai tari colegi! Ești într-o echipă tânară, dinamică și motivată!
Ai salariu fix și bonusuri lunare pe măsura rezultatelor!
Primești bonuri de masă!
Te specializezi și înveți continuu prin training, cursuri de specializare și feedback!
Te poți dezvolta profesional!
Ai toate instrumentele de lucru necesare!
Și asta nu e tot, îți oferim și alte detalii despre beneficii la interviu!
Este ceea ce îți dorești?
Atunci te poți alătura echipei UPC România, una dintre cele mai mari companii de telecomunicații de pe piață, lideri în domeniul inovației în tehnologie. Suntem în continua dezvoltare, iar acum ne mărim echipa Retail.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Agent Telesales BUCURESTI, | |
Integration Manager BUCURESTI, | |
Plugin Developer BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (1350) |
Raporteaza eroarea la