Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Office Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.Vezi toate job-urile Office Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro |
Angajator: | ManpowerGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 11.03.2017 |
Remote work: | On-site |
De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.
Cerinte
Pentru unul dintre jucatorii de top in Romania, agentie de turism si organizare evenimente, angajam pentru sediul central din Bucuresti, o persoana dinamica, organizata si cu excelente abilitati de Customer Skills pentru rolul de Office Manager.
Profilul candidatului ideal:
- studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
- bune abilitati de operare PC;
- nivel mediu- avansat de limba engleza (B1-B2);
- fire dinamica, pozitiva si proactiva;
- persoana deschisa, comunicativa, cu bune abilitati de interrelationare si comunicare;
- fire organizata si cu un bun spirit de observatie;
- abilitati de customer service, tact, diplomatie.
- actioneaza ca un prim punct de contact al companiei in relatia cu partenerii, clientii si vizitatorii;
- preia si distribuie apelurile telefonice in companie cu persoanele responsabile;
- primeste, sorteaza si distribuie corespondenta fizica si electronica;
- trimite corespondenta si colete cu ajutorul firmelor de curierat;
- mentine evidenta documentelor interne fizic si in format electronic;
- asigura activitatile de protocol;
- desfasoara activitati administrative: printari, scanuri, copieri, trimitere/ receptie faxuri, indosarieri.
Activitatea este de birou si se va desfasura la sediul central al companiei, in Bucuresti, zona Iancului.
Programul de lucru este de luni pana vineri, interval orar: 09:00-18:00.
Compania este deschisa si sustine dezvoltarea personala si profesionala a echipei sale de lucru prin acces la training si plan de promovare.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Office Manager Aplica fara CV | |
Office Manager BUCURESTI, | |
Digital Marketing Manager Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (77) |
Raporteaza eroarea la