Manager clientela intreprinderi medii

Angajator: BRD - Groupe Societe Generale
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Constanta
  • Actualizat la: 17.01.2018

     

    Descriere

    BRD Groupe Societe Generale este a doua banca din Romania din punct de vedere al activelor, unul dintre marii finantatori ai IMM-urilor, precum si unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata de corporate banking din Romania, lider pe piata creditelor sindicalizate. 
    Modelul de banca universala implementat de Societe Generale la BRD in urma privatizarii din 1999 este axat pe 3 activitati majore : 
    • Banca de retail, care serveste persoanele fizice si profesiunile liberale 
    • Corporate & Investment Banking, cu servicii dedicate marilor companii locale sau subsidiarelor din Romania ale companiilor internationale 
    • Serviciile financiare specializate 
    Inca din 1999, BRD, in colaborare cu Societe Generale, a creat un grup financiar care ofera expertiza in investitii, fuziuni & achizitii, administrarea activelor (BRD Asset Management), credite la locul de vanzare (BRD Finance), leasing financiar (BRD Sogelease) si leasing operational (ALD AUtomotive). BRD este, de asemenea, prezent si pe piata de pensii private si asigurari de viata prin intermediul filialelor BRD Pensii si BRD Asigurari de Viata. 
    Banca isi demonstreaza angajamentul fata de comunitate prin sprijinirea culturii, educatiei si a sportului. 

    Misiune

    Dezvoltarea portofoliului de clienti persoane juridice cu o cifra de afaceri peste 5 si pana la 50 milioane EUR, gestionarea si optimizarea relatiei banca-client, aplicand politica comerciala a bancii. 

    Principalele responsabilităţi: 

     Identifica si atrage noi clienti; 
     Gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti alocat; urmarind optimizarea rentabilitatii si cresterea gradului de echipare si crestere a activitatii desfasurate de client prin oferirea de solutii financiare adecvate 
     Colaboreaza cu consilierii Clientela Comerciali, Clientela Persoane Fizice, Responsabilii / Directorii de agentii si Directorii Expressgrup pentru atragerea de noi clienti; 
     Contacteaza si stabileste intalniri cu clientii; 
     Asigura gestionarea relatiilor cu clientii: primeste documentele de la clienti necesare intocmirii dosarului de credit pe care le transmite spre analiza ; primeste hotararea de aprobare, informeaza clientul asupra conditiilor de aprobare, asigura semnarea contractelor de credit si de garantie, urmareste realizarea in sistem a angajamentelor si a conditiilor derogatorii, etc; 
     Negociaza cu clientii conditii derogatorii, in limita mandatelor aprobate si in concordanta cu rentabilizarea relatiei cu clientii; 
     Participa la cotarea clientilor si facilitatilor in Starweb si actualizarea cotatiilor; 
     Calculeaza punctajul calitativ aferent contrapartidelor cu angajamente si urmareste actualizarea semestriala a acestuia; 
     Urmareste realizarea platilor din credit conform documentelor justificative si face verificari periodice ale garantiilor, stocurilor, investitiilor realizate/ in curs; 

    Profil

    Studii si Experienta: 

    • Experienta in domeniul bancar – de preferat 
    • Cunoasterea produselor si serviciilor bancii 
    • Cunostinte de baza in domeniul analizei financiare 
    • Cunoasterea documentelor normative ale bancii 
    • Cunostinte economice, legislative, fiscale, in legatura cu domeniul bancar. 
    • Cunostinte informatice : Word, Excel, PPT 
    • Cunoasterea limbii engleze-nivel avansat, franceza constituie avantaj 


    Profil: 

    • Studii superioare 
    • Orientare spre client 
    • Orientare spre rezultate 
    • Atentie la detalii 
    • Cooperare 
    • Abilitati de vanzare si negociere