Manager Clientela Companii Mici

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.


Vezi toate job-urile Manager Clientela Companii Mici active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.05.2017
    Remote work: On-site

     

    Descriere

    BRD Groupe Societe Generale este a doua banca din Romania din punct de vedere al activelor, unul dintre marii finantatori ai IMM-urilor, precum si unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata de corporate banking din Romania, lider pe piata creditelor sindicalizate. 
    Modelul de banca universala implementat de Societe Generale la BRD in urma privatizarii din 1999 este axat pe 3 activitati majore : 
    • Banca de retail, care serveste persoanele fizice si profesiunile liberale 
    • Corporate & Investment Banking, cu servicii dedicate marilor companii locale sau subsidiarelor din Romania ale companiilor internationale 
    • Serviciile financiare specializate 
    Inca din 1999, BRD, in colaborare cu Societe Generale, a creat un grup financiar care ofera expertiza in investitii, fuziuni & achizitii, administrarea activelor (BRD Asset Management), credite la locul de vanzare (BRD Finance), leasing financiar (BRD Sogelease) si leasing operational (ALD AUtomotive). BRD este, de asemenea, prezent si pe piata de pensii private si asigurari de viata prin intermediul filialelor BRD Pensii si BRD Asigurari de Viata. 
    Banca isi demonstreaza angajamentul fata de comunitate prin sprijinirea culturii, educatiei si a sportului. 

    Misiune

    Dezvoltarea portofoliului de clienti persoane juridice cu o cifra de afaceri de maxim 1 milion EUR, gestionarea si optimizarea relatiei banca-client, aplicand politica comerciala a bancii. 

    Principalele responsabilităţi: 

     Dezvolta relatiile cu clientii pe care ii are in portofoliu 
    o Vinde produsele si serviciile bancii, urmarind indeplinirea obiectivelor personale comerciale; 
    o Consiliaza clientii din portofoliu ; 
    o Urmareste cresterea rulajelor conturilor pentru clientii existenti, prin propunerea de noi produse si servicii personalizate pe tip de client ; 
    o Supravegheaza riscurile si optimizeaza rentabilitatea relatiilor a caror responsabilitate o are; 
    o Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite; 
    o Urmareste evolutia relatiilor cu clientii, consiliaza si rezolva reclamatiile in colaborare cu alte servicii ale bancii; 
    o Actualizeaza fisele clientilor; 
    o Redacteaza rapoarte de activitate; 
    o Urmareste indeplinirea obiectivelor anuale privind numarul si gradul de echipare a clientilor din portofoliile alocate ; 
    o Urmareste evolutia soldurilor si operatiunile clientilor importanti; 
    o Transmite catre conducere raportari periodice pentru vanzarile din cadrul campaniilor nationale si locale; 
    o Pregateste si analizeaza dosarele de credit; 
    o Acorda credite si urmareste calitatea portofoliului de credite acordate; 
    o Contacteaza clientii din portofoliu care inregistreaza debite; 

     Cauta si atrage noi clienti 
     Aplica politica comerciala a bancii; 

    Profil

    Studii si Experienta: 

    - Cunostinte generale economice; bancare generale; vanzari; despre BRD; despre concurenta; specificul si evolutia pietei 
    - Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare 
    - Cunoasterea legislatiei romanesti in materie de credite 
    - Cunostinte informatice: Excel, Word , PPT 
    - Experienta bancara generala sau agent vanzari, asigurari, promoter, relatii publice 

    Profilul candidatului: 

    -- Orientare spre client 
    - Comunicare 
    - Abilitati de vanzare si persuasiune 
    - Cooperare, lucru in echipa 
    - Obisnuinta de a lucra intr-un mediu operativ 
    - Organizare 
    - Hotarare si perseverenta in rezolvarea sarcinilor 
    - Orientare spre rezultat 

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (143)