Sales Support Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Valoris Center active.


Vezi toate job-urile Sales Support Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.05.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La Valoris Center apreciem performanța, proactivitatea, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii.

    Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei.

    Cerinte

    Recrutam o pozitie de Sales Support Officer pentru o importanta companie financiara internationala.

    - Cunostinte generale de business: marketing, management, finante, economie, care sa permita sustinerea unor discutii, atat la nivel operational cat si executiv - constituie un avantaj
    - Intelegerea mecanismului de functionare a unei societati de leasing
    - Cunoaşterea legislaţiei din domeniul leasingului şi desfăşurării obiectului de activitate al societăţii
    - Cunostinte complexe de MS Office (Excel, Word, Outlook, PPT)
    - Orientare catre clienti si abilitati de negociere
    - Abilitatea de a lua decizii si de a propune solutii pentru problemele aparute
    - Gandire analitica, abilitati de comunicare, prezentare (forma scrisa si verbala) si relatii inter-umane
    - Spirit de echipa, perseverenta, flexibilitate
    - Capacitatea de sinteza si initiativa pentru imbunatatirea work-flow-ului intern
    - Capacitatea de a lucra sub presiunea timpului si de a raspunde solicitarilor in termenele

    Responsabilitati

    - Cunoaste in permanenta si in detaliu intregul portofoliu de produse si servicii.
    - Proceseaza contractele de leasing/ credit ale clientilor retail pentru toate tipurile de produse, provenite de pe oricare din canalele de vanzari retail.
    - Verifica gradul de completare al dosarului de leasing/ credit.
    - Raspunde de calitatea introducerii informatiilor in sistemul informatic, conform standardului de calitate agreat.
    - Urmareste predarea la timp a contractelor incheiate catre celelalte departamente pentru a asigura activarea in termenele agreate.
    - Extrage, calculeaza si interpreteaza indicatori financiari din balante atunci cand este cazul.
    - Emite rezolutii pentru aprobari rapide in cadrul sistemului de scoring, atunci cand este cazul.
    - Comunica cu clientii interni pentru implementarea contractului de leasing/ credit sau pentru agrearea termenilor contractuali suplimentari.
    - Ajuta la elaborarea de oferte non-standard de finanţare, atunci cand este cazul.
    - Transmite feedback despre procese, departamente implicate, clienti, competitie, piata, etc.

    Alte informatii

    Programul de lucru: 9:00- 17:30.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (192)