Specialist in previziune si raportare financiara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Specialist in previziune si raportare financiara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 10.03.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Pentru a reuși ai nevoie de:



    -          Cunostinte de limba franceza (minim B2)



    -          Cunostinte avansate de contabilitate, fiscalitate, analiza economica si financiara



    -          Capacitate de a veni cu idei si solutii la diverse spete financiare



    -          Abilități de organizare și prioritizare task-uri



    -          Dinamism, perseverență și autonomie



    -          Experiență în contabilitate/ bănci/ trezorerie/ alte domenii conexe – reprezintă un avantaj



    -          Cunoștințe bune de utilizare a mijloacelor informatice: pachetul Microsoft Office, programe specifice



    -          Reprezinta un avantaj cunostintele de operare SAP.

    Responsabilitati

    Responsabilități:



    -          Gestionarea, de maniera punctuala, a cererilor specifice din partea managementului;



    -          Previziune financiara ;



    -          Relatii cu autoritatile fiscale ;



    -          Interventii pe diverse activitati in stransa legatura cu echipele de audit, revizuire contabila, contabilitate ;



    -          Evaluarea stocurilor contabile ;



    -          Realizarea de studii și sinteze conform necesităților managementului ;



    -          Urmarirea permanenta a legislatiei fiscale, rol consultativ vis-à-vis de management. 

    Alte informatii

    Și pentru că valorificăm implicarea și dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:


    - Training inițial și periodic specific activității desfășurate;


    - Mediu de lucru dinamic


    - Feedback și coaching din partea responsabililor direcți;


    - Acces la oportunități interne


    - Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (5)