Junior Procurement

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Junior Procurement active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.10.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    - Orientare spre rezultate;
    - Expertiza tehnica;
    - Orientare spre client
    - Abilitati de comunicare si negociere;
    - Gandire analitica
    - Capacitate de a respecta termenele;
    - Capacitate de organizare, planificare si prioritizare, de a actiona autonom
    - Cunoastinte legislative si tehnice specifice domeniului de activitate;
    - Cunostinte operare SAP – nivel mediu;
    - Limba egleza - nivel bun conversational si scris.



    Responsabilitati

    - Asigura derularea procesul de achizitii pentru categoria de achizitii stabilita la nivel local, contribuind astfel la realizarea obiectivelor companiei.
    - Asigura elaborarea analizelor extinse si complete in functie de categoria de achizitii alocata, pentru a gasi cele mai bune solutii in alegerea furnizorilor,
    - Asigura identificarea potentialilor furnizori, pentru a putea incheia cele mai avantajoase contracte.
    - Desfasoara toate activitatile legate de licitatii (pregatirea documnentelor necesare, obtinerea semnaturilor, intocmirea rapoartelor de evaluare, participa la Comitetul de Evaluare), cu scopul de a asigura desfasurarea optima a procesului de licitatie in beneficiul societatii.
    - Negociaza cu furnizorii contractele pentru categoria de achizitii din aria de activitate, cu scopul de a obtine cele mai bune preturi si conditii.
    - Asigura administrarea si derularea contractelor cadru cu furnizorii (lansare comenzi, receptie), analizand/ raportand problemele inregistrate cu furnizorii, cu scopul de a asigura conformitatea cu termenele de livrare, bugetul si clauzele initiale si propune masuri de remediere in situatia nerespectarii acestora.
    - Propune spre aprobare sefului ierarhic direct oferte/planuri/contracte legate de categoria de achizitii alocata (modificarea contractelor existente, renegocierea contractelor, schimbarea si/sau imbunatatirea metodei de achizitie) in vederea atingerii eficientei operationale.
    - Colaboreaza permanent cu departamentele relevante, cu scopul de a identifica necesarul de achizitii.
    - Mentine legatura cu clientii interni beneficiari ai serviciilor de achizitii in vederea stabilirii exigentelor tehnice ale acestora, asigurand studierea ofertelor atat din punct de vedere tehnic, cat si comercial, in vederea imbunatatirii calitatii serviciilor prestate.
    - Reprezinta eficient compania in relatiile cu furnizorii de servicii din aria de activitate, mentinand un nivel inalt de relationare pentru a asigura solutii optime din punct de vedere tehnic si financiar in aria specifica de activitate.
    - Asigura respectarea legislatiei in vigoare si implementarea procedurilor de lucru aplicabile specifice domeniului de activitate.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (60)