Financial Controller, LOCATIE: Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SalesConsulting active.


Vezi toate job-urile Financial Controller, LOCATIE: Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Farmacie - Medicina
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.03.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    — Studii universitare;
    — Certificari in domeniul de activitate (ex ACCA);
    — Abilitati de lucrul cu calculatorul – nivel avansat;
    — Abilitati de planificare – nivel avansat;
    — Engleza scris si vorbit – nivel avansat ;
    — Experienta in domeniul financiar de minim 5 ani;
    — Cunostinte de contabilitate;
    — Experinta in raportarea de management – reglementari internationale de raportare financiara,abordari de raportare interna, analiza de variatii;
    — Aptitudini si cunostinte in procesul de budgeting/forecasting;
    — Intelege contextul de business si problemele mediului extern;
    — Experienta in proiecte de echipa;
    — Detine experienta manageriala sau este expert tehnic in metodele si tehnicile din aria sa de specialitate;
    — Prioritizeaza si coordoneaza segmente din aria sa de specializare sub supervizarea managerului direct si demonstreaza abilitati de leadership

    Responsabilitati

    — Este expert tehnic in cadrul postului, lucrand sub supravegherea moderata a managerului direct: activitate zilnica a departamentului financiar, raportarea de sfarsit de luna/an (inclusiv audit, raportare), raportarea interna a rezultatelor si explicarea variatiilor, procesul de budgeting/forecasting;
    — Comunicare/suport pentru toate departamentele si comunicare externa – peer, furnizori, clienti;
    — Administreaza si implementeaza politici, procese si proceduri si sustine dezvoltarea si implementarea acestora in aria sa de expertiza;
    — Este membru in echipe de proiecte departamentale;
    — De obicei postul nu are responsabilitate manageriala, dar poate superviza pozitiile de intrare;
    — Poate furniza coaching si training membrilor echipei;
    — Sustine indeplinerea obiectivelor generale. Esecul in atingerea obiectivelor specifice ar avea un efect major asupra realizarii obiectivului general;
    — Raporteaza nivelului 2 organizational (Directori/ Membri ai board-ului);
    — Nu ii este subordonat niciun nivel managerial ;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Ploiesti,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Remote

    Vezi job-uri similare (200)