General Affairs Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile General Affairs Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.08.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    - Experienta anterioara similara - constituie avantaj;
    - Cunostinte de limba engleza;
    - Abilitati de lucru cu suita Microsoft Office;
    - Abilitatea de a gestiona un volum de munca complex.

    Responsabilitati

    - Pregătirea și/sau revizuirea achizițiilor necesare;

    - Analizarea prețurilor și elaborarea achizițiilor în funcție de acestea;

    - Monitorizarea inventarului și urmărirea corespunderii stocurilor existente cu înregistrările făcute;

    - Introducerea tuturor facturilor in sistemul financiar(Travel);

    - Coordonarea procesului de travel pentru angajatii din Romania;

    - Gestionarea si dezvoltarea relatiei cu agentia de turism;

    - Administrarea flotei de masini pentru Romania si Bulgaria (medierea relatiei cu firmele de asigurari, medierea relatiei cu firmele de leasing, introducerea facturilor in sistem, colectarea foilor de parcurs, verificarea acestora si depunerea lor in departamentul financiar);

    - Analizarea achizițiilor făcute, cu facturile aferente primite și le transmiterea la departamentul de contabilitate pentru procesarea plăților;

    - Asigurarea de suport tuturor celorlalte activități din cadrul departamentului

    - Relaționarea cu furnizorii în probleme legate de livrările programate și efectuate, garanția produselor, discrepanțe în cantitățile primite, returnarea și/sau înlocuirea produselor;

    - Asigurarea relaționarii cu părțile interesate interne și externe pentru determinarea necesarului de aprovizionare, calitatea și cerințele solicitate.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Ilfov,

    Hybrid

    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national

    Vezi job-uri similare (55)